Gå til innhold

Hvordan hadde du reagerert om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du var på aftenvakt, kom hjem kl 22.30, mannen var tydelig beruset og sa selv han var full. 3 åring ligger å sover oppe.

Anonymous poster hash: 7837d...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med vantro, min mann ville ikke drukket i denne settingen.

Anonymous poster hash: 8f4ff...e8b

Skrevet

Jeg vet ikke, for min vet hva min holdning til barn og alkohol er. Jeg hadde blitt drittforbanna og hadde mistet alle respekt for han! Tilliten hadde vært borte og jeg vet ikke om jeg hadde klart å finne tilbake til den.

Skrevet

Der og da tror jeg ikke det hadde vært noen vits å si så mye. Men når han var edru igjen ville jeg lekset opp for ham.

Ev. ville jeg dratt tidlig ut med barnet og så skrevet en melding til ham om at dere må snakke sammen etter at barnet har lagt seg, og vist til at det at han hadde drukket så mye at han var full da han skulle passe 3-åringen, og at det er helt uakseptabelt.

Det hadde jeg gjort i håp om at han bekreftet det - da ville jeg hatt bevis om jeg ev. senere gikk fra ham.

Jeg hadde i tillegg krevd at han aldri mer drakk alkohol når han hadde barnet siden han ikke kan begrense seg.

Jeg hadde i tillegg vært bekymret for at mannen hadde et alvorligere alkoholproblem. Det å drikke seg full når man har ansvar for et så lite barn, og det å drikke seg full alene, det er så bekymringsfult at jeg ville vurdert hva jeg gjorde videre mtp. det (dvs. hva han ev. måtte gjøre).

Parterapi er på sin plass.

Å ta seg et glass vin eller to, det hadde jeg akseptert, men ikke noe mer. Full - helt uakseptabelt!

Anonymous poster hash: 314f9...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...