Gå til innhold

Lyshus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe lyshus til jul og har kikket mest på hvite (ikke disse Kähler). Hadde i utgangspunktet tenkt bare å ha hvite, en fem seks stykker som skal stå sammen, men så så jeg at de hadde de i gull også. Da ble jeg usikker, kan det være fint å blandet hvite og gull mon tro? klarer ikke helt å bestemme meg...Hadde tenkt å lage en liten "landsby" på en sjenk jeg har i stua. Noen som har noen innspill som vipper meg over på det ene eller det andre?

Anonymous poster hash: 0415b...52c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke Kähler? Det er de som er de originale, alt annet er kopier...

Anonymous poster hash: 08159...77a

Skrevet

Fint å blande 👍🏻✨

Mange fine lyshus som ikke er Kähler også 😉

Skrevet

Jeg synes ikke Kähler er fine rett og slett. Dessuten, har ikke "alle" disse Kähler  vasene og lyshusene? Velger stort sett heller bort når det er noe som er veldig populært...

hi

Skrevet

Jeg synes ikke Kähler er fine rett og slett. Dessuten, har ikke "alle" disse Kähler  vasene og lyshusene? Velger stort sett heller bort når det er noe som er veldig populært...

hi

Hvorfor vil du ha lyshus i det hele tatt da? Du følger jo strømmen da... 

Anonymous poster hash: a656d...1f6

Skrevet

Jeg synes ikke Kähler er fine rett og slett. Dessuten, har ikke "alle" disse Kähler vasene og lyshusene? Velger stort sett heller bort når det er noe som er veldig populært...

hi

Signerer denne! Dummeste jeg ser er folk som heller kjøper etterligninger av originale varer og skylder på at de ikke vil gjøre som alle andre. Fake er harry, uansett!

Skrevet

Jeg har kjøpå i farget glass hos en lokal kunstner. De fantastisk fine! Gir lys som minner om nordlys og midnatt sol. Husene ser ut som de gjør i fiskeværet Henningsvær. Små fargefulle litt værslitte hus. De koster litt penger da men de er utrolig flotte.

http://www.profilglassdesign.no/67/GLASS-HUS.aspx

Jeg har noen hus som er lavere og bredere enn de som er i linken. Hun har mange flere i butikken enn de som er i linken.

Anonymous poster hash: 4f063...8db

Skrevet

Jeg synes ikke Kähler er fine rett og slett. Dessuten, har ikke "alle" disse Kähler vasene og lyshusene? Velger stort sett heller bort når det er noe som er veldig populært...

hi

Signerer denne! Dummeste jeg ser er folk som heller kjøper etterligninger av originale varer og skylder på at de ikke vil gjøre som alle andre. Fake er harry, uansett!

He he, føler dere truffet som følger strømmen? Dere får nå mene det dere vil, men jeg liker ikke Kähler, synes de ikke er fine - så hvorfor i all verden skal jeg kjøpe de?? fordi dere mener de er originale? tviler på at det var de som fant på lyshus, og hvis det så skulle være slik? kjøper dere de første julestjernene som ble lagd for å henge i vinduene? alt annet er vel å anse som kopier og harry...

hi

Skrevet

hi

He he, føler dere truffet som følger strømmen? Dere får nå mene det dere vil, men jeg liker ikke Kähler, synes de ikke er fine - så hvorfor i all verden skal jeg kjøpe de?? fordi dere mener de er originale? tviler på at det var de som fant på lyshus, og hvis det så skulle være slik? kjøper dere de første julestjernene som ble lagd for å henge i vinduene? alt annet er vel å anse som kopier og harry...

hi

For deg å si så har jeg ikke et eneste kähler-produkt i hus. Det er ikke min stil.

Skrevet

Jeg ville hatt bare gull, dersom det er gull og hvitt som er alternativene. Men jeg er ei skjære, alt som blinker er bra.

Skrevet

Jeg har kjøpå i farget glass hos en lokal kunstner. De fantastisk fine! Gir lys som minner om nordlys og midnatt sol. Husene ser ut som de gjør i fiskeværet Henningsvær. Små fargefulle litt værslitte hus. De koster litt penger da men de er utrolig flotte.

http://www.profilglassdesign.no/67/GLASS-HUS.aspx

Jeg har noen hus som er lavere og bredere enn de som er i linken. Hun har mange flere i butikken enn de som er i linken.

Anonymous poster hash: 4f063...8db

Disse var lovlig dyre da 😨

Anonymous poster hash: a5db3...804

Skrevet

Jeg ville hatt bare gull, dersom det er gull og hvitt som er alternativene. Men jeg er ei skjære, alt som blinker er bra.

Jeg er egentlig ikke så glad i gull, men synes disse var veldig fine og så liker jeg gull på juleting 😊 jeg får se og så kan jeg evt kjøpe flere om jeg bare vil ha hvit stående og sette de i gull for seg selv.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...