Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Når babyen var ca 1 mnd leste jeg et innlegg på casakaos om at hun ikke var et babymenneske og at hun likte småbarnsperioden så mye bedre. Så bra, tenkte jeg..det er håp. Min baby gråt masse om natta og jeg var sliten. Nå derimot er han blitt 7 mnd og jeg synes det er så stas! Nå tar jeg meg selv i å tenke at jeg ikke vil han skal bli større, er så fint nå. Lubne ansiktet, smilingen... Er det sånn at enhver alder er den beste? Må si jeg håper det. Ville vært litt trist om jeg skulle savne han som baby Anonymous poster hash: 44a93...483
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Jeg syns hver alder er den beste:) Blir liksom bare bedre og bedre! Men nå i ettertid vil jeg si at jeg liker mye bedre småbarnsperioden enn babyperioden. Det er helt fantastisk når barna blir så store at man kan lese sammen, snakke sammen, diskutere himmel og verdensrommet, glede oss til ting sammen, osv. Nå skal jeg snart ta med femåringen og lage farsdagskort til pappa kommer hjem fra jobb senere i dag. Det er så koselig! Noe av det mest fantastiske er jo å faktisk se at barna vokser opp. Det er magisk! Nå er jeg gravid igjen og jeg gleder meg stort til å få en nyfødt, baby, ettåring, toåring, osv. Gleder meg til alle stadier! Anonymous poster hash: b4b6d...0bf
Gjest Antarctica Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Da de var ca 6 mnd tenkte jeg at de umulig kunne bli nusseligere. Men da de var ca 2 år tenkte jeg tilbake, og syntes de bare hadde blitt søtere og søtere...
Miss Chocolate Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Har alltid syntes at hver alder er den beste 😍😍😍 De blir bare søtere og søtere.. Men kunne gjerne stoppet før trassalderen 🙈😅
geitemarken Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Alt har sin sjarm, men må innrømme at småbarnsperioden var mye mer gøyal enn babystyret..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Så godt å høre...selv om jeg fortsatt er i tvil. Han er så god Anonymous poster hash: 44a93...483
pifi med tre nurk Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Jeg elsket babytiden med alle mine tre. Virkelig! Så har syntes at 1-2 år er ganske slitsomt, ikke mye språk, sterk vilje, osv. Fra 2 år er Alt fryd og gammen igjen! Alle aldre har sin sjarm, men det er uendelig godt å se dem vokse opp! Man får jo ikke barn for å ha en baby resten av livet, men for å ha barn i livet. 💕
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Blir bare bedre og bedre! Har en på 7 mnd og en på to år, når jeg ser toåringen gleder jeg meg til 7 mnd er der!! Heldigvis bare bedre og bedre hver dag! Anonymous poster hash: b074b...813
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Alle aldre har sin sjarm. Akkurat nå tenker jeg at 9 år er perfekt. Stor nok til å være selvstendig, men ennå ikke tenåring😜. Tro meg, når barnet blir litt større synes du det er herlig å være ferdig med bleier, barnevogn, soving på dagtid, konstant oppfølging. Selv om de jo er veldig søte i den alderen da. Anonymous poster hash: ea398...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå