Gå til innhold

Amming og brystløft.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39/40.

Mine pupper viser ingen tegn til at jeg er gravid...

Alt håp om amming ute?

Har hatt løft og reduksjon for ca 3 år siden.

 

Anonymous poster hash: cce9c...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent med å konkludere til etter fødsel. Og legg til babyen så ofte som mulig.

Skrevet

Vent med å konkludere til etter fødsel. Og legg til babyen så ofte som mulig.

Ok.

Sist gang så hadde jeg store pupper som rant over lenge før fødsel. Tvillinger da..

 

Anonymous poster hash: cce9c...d1e

Skrevet

Jeg har ammet etter brystløft. Ingen problem. Hadde masse melk, helt på linje med før brystløft. Fullammet i 7 måneder og ammet til barnet var 2 år.

 

Anonymous poster hash: 701a9...a0a

Skrevet

Jeg har ammet etter brystløft. Ingen problem. Hadde masse melk, helt på linje med før brystløft. Fullammet i 7 måneder og ammet til barnet var 2 år.

 

Anonymous poster hash: 701a9...a0a

Så godt å høre!

Jeg hadde nok melk med tvillingene men ene hadde feil sugeteknikk og andre måtte koppmates da han var liten og svak.

 

Drømmer om å kunne amme!

 

Anonymous poster hash: cce9c...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...