Gå til innhold

Blir dere bekymra for å fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere leser om flyulykker? Tenker på det russiske flyet fra Egypt som de mistenker ble bombet?! Skal til Polen om en mnd, trygt antageligvis. Men blir litt småbekymret....

Anonymous poster hash: abbf0...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg tenker litt mer på det ja. Er ikke så veldig glad i å fly etter vi fikk barn, men det hindrer meg ikke i å reise. 

Men jeg kommer i fremtiden til å unngå å reise til plasser hvor jeg anser det som utrygt å fly over. Så lenge man holder seg i Europa (utenom no-fly-zone) så tror jeg man er rimelig trygg ja!

Anonymous poster hash: bc0af...f65
Skrevet

Ja, kjenner litt mer på det ja. Og reiser i hvertfall ikke til Egypt eller andre muslimske land for den saks skyld. Skal til Gran Canaria med mann og barn om en månede, det var et bevisst valg å reise dit i forhold til andre reisemål da det føles tryggere.

Anonymous poster hash: 844c3...08c

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. Statistisk sett er det mye tryggere å fly enn å kjøre bil. 

Anonymous poster hash: cee48...187
Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. Statistisk sett er det mye tryggere å fly enn å kjøre bil.  Anonymous poster hash: cee48...187

Du har jo rett i det:) og jeg kjører jo hver dag lange strekninger og finnes ikke redd... Reiser heldigvis uten barn i neste mnd, og det er jeg glad for, i tilfelle noe skulle skje..

Anonymous poster hash: abbf0...5c6

Skrevet

Nei,men har alltid fra jeg var liten vert redd for og lette og lande, det har ingenting med flyulykker og gjøre

Skrevet

Jeg blir ikke å fly på en stund ja..

Skrevet

Nei.. Slutter du å kjøre bil av å høre om ulykkesstatistikken?

Anonymous poster hash: f61a9...eed

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Risikoen er ikke større like etter en hendelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...