Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Er d flere som gjør d?d er stort sett vi som tar kontakt,nå tenkte jeg å se hvor lang tid d tar før hun gjør d,har snart gått 2 mnd:(ikke så mye som en SMS:(blir skuffa,lei meg,irritert😔 Anonymous poster hash: adb6f...4d5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Her er det min mor som er slik. Eller nå er hun sur da fordi jeg sa hun godt kan invitere oss på en middag innimellom. 3mnd uten kontakt. Så forstår det. Anonymous poster hash: 52b75...ef4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Likt her og og det verste er at hun ringer barnebarnet til andre sønnen sin hver dag på skype enda hun er mindre enn våre. Her kan det gå mange måneder uten at vi hører et ord. Hvis hun ringer oss er det fordi hun har pc problemer og trenger hjelp. Skuffende. Anonymous poster hash: 6cbc0...7db
sunny81 Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Hvordan takler dere d?d plager meg mye,jeg har ikke familien min i nærheten,jeg tenker mye på d,skulle ønske jeg bare kunne blåse i d,er dems tap:/
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Heh. Min mor bor en halvtime unna, og har såvidt sett yngstesønnen vår tre ganger. Han er tre mnd. Hun var innom på sykehuset, og så hørte vi ikke fra henne på ca ti uker. Da kom hun på et kaffebesøk - og så har hun truffet ham såvidt i et bursdagsselskap etter det. Hun bruker derimot betydelig tid sammen med eksen min og hans datter fra tidligere 😕 Anonymous poster hash: c95f8...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå