Gå til innhold

leddsmerter som har blitt verre.. erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt siden jeg var liten hatt "voksesmerter" i begge bein. Dette er jo veldig vanlig blant barn. Nå er jeg godt voksen (25) og har jevnlig voksesmerter enda, bare jeg kan ha det i begge bein og armene(?) samtidig også. Jeg våkner ofte med "influensa-vondt" i kroppen, det verker overalt, men jeg er ikke syk på noen andre måter. De siste mnd har det mange ganger vært så vondt etter jobb at jeg må ta to paracet etter jobb for å få sove. Varmeflaske hjelper, og det hjelper også når mannen min holder godt rundt håndleddene mine når jeg har smerter der (sikkert på grunn av varmen). Noen som vet hva dette kommer av? Vi har ingen ledd eller muskelsykdommer i familien vår, så ikke noe arvelig.

Anonymous poster hash: a72de...adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si, så du bør heller ta en tur til legen.

Håper du finner ut av det.

Anonymous poster hash: 73df7...f41
Skrevet

Du kan utvikle både ledd og muskelsykdommer selv om du ikke direkte har arvet dem...

Jeg har det som du beskriver og jeg har slitasjegikt (hofter og knær), sjøgrens og fibromyalgi, jeg har også en kraftig forverring på vinterstid, bare det å skifte stilling i sofaen nå nettopp fikk meg til å stønne av smerte.

Lege neste.

Anonymous poster hash: 6fb1f...69d
Skrevet

Jeg hadde/har det akkurat som deg. Fra jeg var liten har jeg hatt ekstremt vondt i armer og bein (spesielt bein), legen sa voksesmerter.

Jeg ble voksen, fikk barn og har sluttet å vokse for 20år siden :) men har like vondt.

Legen min mener jeg har fybromyalgi, jeg føler dette er en slengdiagnose de henger på de fleste med vondt i kroppen, når de ikke finner en forklaring.

Uansett, jeg fikk muskelavslappende tabletter (husker ikke hva de heter, er ikke hjemme, men de er først og fremst for menstrasjonssmerter)

Etter en dag på jobb er jeg sengeliggende, har influensaverk i hele kroppen.

Anonymous poster hash: 3fd71...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...