Gå til innhold

Lillelam - krymper eller små i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 Lillelam bodyer som skryter av at de er laget av en teknologi som gjør dem lofrie og at de ikke krymper..

Nå har jeg tatt på en body i størrelse 68 på trulte som er 65,5 cm og jaggu er den ikke i overkant kort... Kan den ha krympet allikevel? Jeg strakk dem t.o.m. mens de var våte for å sørge for at det skulle være litt plass i bodyene.... Eller er de bare veldig små i str?

Anonymous poster hash: ff4c4...f32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Ingen av delene er min erfaring

Anonymous poster hash: 87a37...34a

Skrevet

Min sønn er 64 cm, og lillelam dressen i 68 er ganske knapp på han. Vil si den tilsvarer en 62. Den er ikke vasket heller, så ikke krympet.

Anonymous poster hash: 3b575...bfb
Skrevet

Det spørs jo hvor "runde" barna er også, ikke bare hvor lange de er. En god og lubben baby vil bruke mer plass i en body enn det en slank baby vil gjøre, selv om de er like lange. Min første baby var god og rund, og vokste ut av klærne mye fortere enn lillebroren selv om de følgte samme lengde hele tiden. 

Anonymous poster hash: 6dbec...116
Skrevet

Sønnen min er lang og slank. ^^

Anonymous poster hash: 3b575...bfb
Skrevet

De er litt små i størrelsene - i allefall i de minste størrelsene. I større størrelser er de mer "riktige" på størrelsen 👍🏻

Skrevet

Bebisen min er ganske rund, bruker en størrelse opp (ift alder) i overdeler og to størrelser opp i bukser :legrine: Så kan godt være noe i det.. Om ikke får jeg forsøke meg på balsam + strekking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...