Gå til innhold

Er du glad for at flyktninger/innvandrere endelig er framme i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller synes du det er skremmende?

Eg er livredd for å få så mange muslimer til Norge.

Anonymous poster hash: ba53f...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også at det er skremmende. Det kommer til å smelle i nærmeste fremtid, men det kunne det gjort likevel sikkert...

Anonymous poster hash: 1be22...50a

Skrevet

Her inne er det korrekte svaret: Glad for de som er fremme men synd det ikke kommer en million til, for alle i Norge har det for godt og flytter gladelig i telt slik at flyktningene (som er 90% unge enslige menn) kan bosette seg i hjemmene våre. Helst kan de få jobbene våre også for vi har ihvertfall ikke fortjent å ha det bra!

I realiteten, i det virkelige liv, er det ikke en sånn voldsom saueflokkmentalitet om at vi skal redde verden, folk flest er faktisk bekymret, og med god grunn.

Anonymous poster hash: ea493...cd6

Skrevet

Glad for det?  Nei.  Jeg skulle ønske at det var sånn at de kunne bodd i fred i sitt eget land.  Og ja, sånn sett kunne det ha vært kjempekjekt om andre kunne tatt seg av dem sånn at vi kunne fortsette å leve her oppe uten å måtte forholde seg til andre problemer.

Men sånn er det ikke, og da må vi bare forholde oss til det og løse problemene på best mulig måte.  Og sjansen for at dette skal gå så bra som mulig, er mye større om vi alle blir med på dugnad og gjør det beste vi kan ut av situasjonen og jobber for best mulig integrering.  Alt annet er i alle fall å be om trøbbel.

Nei, jeg er ikke glad for at de kommer hit, i alle fall ikke på egne vegne.  Men jeg tror ikke at det er Norges undergang heller.

Skrevet

Jeg er redd.

Anonymous poster hash: f0951...781
Skrevet

Det som skjer nå er at FrP blir utrolig populære snart 😄

Og brenning av asylmottak? Jepp, kommer hit også.

Anonymous poster hash: d552c...b9b

Skrevet

Nei. Dette tar helt av!!

Anonymous poster hash: 39e26...689

Skrevet

Her blir det nok Frp ved neste valg. Kun pga asylpolitikken. Uenig i mye annet de står for, men det viktigste for meg nå er å begrense innvandringen.

Anonymous poster hash: 36ce3...5ad

Gjest Antarctica
Skrevet

Det som skjer er at FrP, som nå er i posisjon, får lov å prøve å løse situasjonen etter å ha sittet i opposisjon i 40 år og pisket opp fremmedhatet - uten å selv ha ansvar for noe som helst. Nå får de prøve å navigere i landskapet mellom pragmatisme, økonomi og internasjonale forpliktelser som vårt medlemskap i FN fører med seg...

Og så kan de kjenne litt på hvordan de skal forsvare sine subsidier til millardærene i Norge og nedbyggingen av arbeidsplasser i distriktene, nå som pengene trengs derfra.

Med tanke på din oppfordring til kriminalitet: i Sverige er det regnet ut hva rasismen koster, tatt i betraktning de ressursene politiet og andre bruker på å pasifisere de utagerende rasistene, oppklare lovbruddene deres, gjenoppbygging av bygninger og annet de ødelegger...

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11220897_10153332123852991_6052158587700527110_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=09dec33b7c346f7606d4d5034ffe5089&oe=56C63D95

Skrevet

Burde heller gjort mer for å få de til å kunne være der de var.

Nå tar de arbeidsplasser og bo steder.

Vi har mange nok som er arbeidsledig

Anonymous poster hash: 3126d...1f0

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi har mange nok som er arbeidsledig

Anonymous poster hash: 3126d...1f0

Hvis du donerer penger til Norsk Flyktninghjelp, hjelper du dem i leirene.

Skrevet

Vi har mange nok som er arbeidsledig Anonymous poster hash: 3126d...1f0

Har vi for få hus her i landet også? Her jeg bor er asylmottaket en stor fordel for bygda. Det kommer folk i alle de tomme husene og de skaper arbeidsplasser både i mottakene, på skoler og barnehager og handelstanden tjener gode penger på at folketallet øker.

For å svare på spørsmålet til hi så er jeg glad for alle som kommer i trygghet, men skulle selvsagt ønsket at de slapp å flykte i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 2a0c2...d5a

Skrevet

Nei, er ikke glad for det, de kan godt dra hjem igjen for min del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...