Gå til innhold

Kjemisk graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det?

Jeg fikk mange symptomer på graviditet, og har det fortsatt. Testet neg. helt til 4+4, da var streken svaaak, morgenurin. Testet i dag også, 5+3, fortsatt svak strek. Men i dag var det urin fra 5. gangen jeg tisset, altså ikke morgenurin. Men kan det være kjemisk graviditet siden jeg tester så svakt?

Kameraet tar visst bildet speilveldt, pga instillinger, og så dum jeg var så tok jeg bildet oppned, men den svake streken er graviditetsstreken, og kontrollstreken er den normalt sterke: 

104q9lg.jpg

Anonymous poster hash: 3c027...ef4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forrseten ikke hatt mensen, eller blødning, noe jeg ellers alltid får, så det taler jo for at graviditeten er ekte, men kanskje litt tidlig å si.

Skrevet

Den ser positiv ut for meg, men du bør kjøpe en digitaltest for å være sikker.

Anonymous poster hash: 67a71...55e

Skrevet

Ok, så jeg kan ikke stole på de strimmeltestene? Takk

Skrevet

Så vidt jeg har forstått så kalles det velkjemisk hvis man får.positiv tedt veldig tidlig, type 3+2, og så negativ noen dager senere, og mens som normalt. Da var det et befruktet egg der som sveipet forbi livmorveggen (nok til å produsere litt hcg), men ikke festet seg.

Anonymous poster hash: d12b9...18c

Skrevet

Digital vil garantert slå ut på det der.

Skrevet

Jeg er litt usikker på strimmeltester siden jeg ikke har erfaring med de selv. Det er jo også rom for tolkninger, siden man må se hvor sterk streken er. På en digital test vil det komme opp enten "ikke gravid" eller hvor mange uker du er på vei. Ingen tolkning av streker.

Anonymous poster hash: 67a71...55e

Skrevet

Den finnes jo ikke svak... Gratulerer!

Anonymous poster hash: 1c069...7d9

Skrevet

Den rosa er eggløsningstest

Skrevet

Det er jo mange streker de, og den digitale slår ut. Gratulerer!

Skrevet

Ok, din strek, på samme test som jeg tok, var jo mye svakere enn min, hannepålandet, og den digitale viser gravid, gratulerer til deg:), så da er jeg sikkert gravid jeg også. Jeg lever jo som om jeg er gravid, men jeg er så usikker, tenker at teststreken og gravidstreken bør være like sterke. Skal jo til legen om 1,5 uker, så da får jeg vel et helt sikkert svar. 

HI

Skrevet

Denne gangen ble aldri teststrekene særlig sterke når jeg testet. Jeg var derfor veldig usikker på hvordan dette gikk, da to uker etter første test var streken fremdeles svak. Men alt er i orden der inne ❤️

Gratulerer 😃

Skrevet

Ok, din strek, på samme test som jeg tok, var jo mye svakere enn min, hannepålandet, og den digitale viser gravid, gratulerer til deg:), så da er jeg sikkert gravid jeg også. Jeg lever jo som om jeg er gravid, men jeg er så usikker, tenker at teststreken og gravidstreken bør være like sterke. Skal jo til legen om 1,5 uker, så da får jeg vel et helt sikkert svar.

HI

Denne mista jeg i MA uke 7 oppdaget uke 10. Men er nå på gang med nytt bøllefrø. Tenkte teste med digital imårra på ikm.

Skrevet

Da streken var svak, mistet du ja. Så trist å høre. Er det større sjanse for meg at jeg mister siden jeg fikk så sen positiv test og fortsatt har svakere teststrek enn kontrollstrek? Dette er vel ting jeg skal spørre legen om, men kanskje noen her har spurt legen om det samme?

Skrevet

Da streken var svak, mistet du ja. Så trist å høre. Er det større sjanse for meg at jeg mister siden jeg fikk så sen positiv test og fortsatt har svakere teststrek enn kontrollstrek? Dette er vel ting jeg skal spørre legen om, men kanskje noen her har spurt legen om det samme?

Neida. Noen produserer mye hcg. Noen mindre. Kanskje egget festet seg seint. Jeg blødde som vanlig mens rundt ikm. Så ble overrasket over reUltatet over her. Jeg er under utredning for habituell abort nå.

Skrevet

Noen produserer jo hcg svakt og sent. Trenger ikke være noe galt. 

Kjemisk vil jeg vel ikke kalle det nå siden du har kommet deg såpass, siden du har fått streker en stund så har jo egget gjort mer enn å bare sneiet borti. Men nå må jeg jo si at den streken var nå ikke så kjempesvak da. 

Men man kan jo bare vente å se, det er dessverre alt man kan gjøre i en slik situasjon. 

Anonymous poster hash: 55ede...9d9
Skrevet

Testen på bildet er da overhodet ikke en svak test! Jeg har aldri fått noe sterkere strek enn det der... Helt i starten har mine vært nesten usynlige.... Den streken din er tydelig og positiv, ikke svak

Anonymous poster hash: 31664...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...