Gå til innhold

Passer Frozen ting til jente på 7 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er best å kjøpe? Klær eller stæsj?

Anonymous poster hash: 9c91d...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De 7-åringene jeg kjenner er ferdig med Frost nå. Det passer bedre for barn i 3-5 årsalderen. 

Minions derimot, det er kult. 

Anonymous poster hash: 5b60e...1a3
Skrevet

Jentene i 3. klasse her liker da Frost fortsatt ...

Anonymous poster hash: 4f5dd...53d

Skrevet

Ferdig med frost her. De liker de barbiedukkene som er fra den rockn roll barbie filmen. De forsvant fra butikken på et blunk idag.

Anonymous poster hash: 0dcf9...03d

Skrevet

Mine jenter på straks 7 (fyller rett over jul) og 8 år liker Frost enda, men er ikke veldig opptatt av det lenger.

På ønskelisten til jul står det Monster High dukker og minions ting (bamser, puter, sengetøy, figurer o.l)

Anonymous poster hash: 5b34b...9aa
Skrevet

"passer" vel til de barna som liker frost og som synes det er stas å ha på.

Anonymous poster hash: d259a...13d

Skrevet

Frost kommer til å få en stor opptur igjen så snart den nye filmen kommer. Og til dere som stolt proklamerer at deres jenter var ferdig med dukkelek da de var 3-4 år; dere har misforstått noe vesentlig i livet.

Anonymous poster hash: bbb67...9c5

Skrevet

Frost kommer til å få en stor opptur igjen så snart den nye filmen kommer. Og til dere som stolt proklamerer at deres jenter var ferdig med dukkelek da de var 3-4 år; dere har misforstått noe vesentlig i livet.

Anonymous poster hash: bbb67...9c5

Det er da ingen over her som påstår det ??? 

Jeg kan ikke lese et eneste svar som sier at jentene var ferdig med dukkelek i 3-4 årsalderen ihvertfall. 

Anonymous poster hash: 5b60e...1a3

Skrevet

Min 9-åring er veldig opptatt av Frost, og ikke av noen former for Barbiedukker.

Skrevet

Min 7-åring synes Frost er såå barnslig nå, mens lillesøster på 5 fortsatt er stor fan :)

Anonymous poster hash: ea417...001

Skrevet

Mine barn på 5 og 7 er lei av frost.

Anonymous poster hash: fb8e6...8b7

Skrevet

Frost har blitt en sånn barnehage greie. Ingen i 1 og 2 klasse på skolen hvor datteren min hører til liker det mer.

Anonymous poster hash: 401ec...5c9

Skrevet

Hadde ikke passet min jente, hun har aldri likt frost selvom mange jenter gjør det. Kan du ikke spørre foreldrene om hun liker frost?

Skrevet

syvåringen vår mener frost er "barnslig"

Hun er ingen jålejente, men har vokst fra frost-ting

Anonymous poster hash: 1e439...45a
Skrevet

Hadde gått rett hjem her i alle fall. Var i bursdagsselskap i klassen for noen uker siden - utkledningsbursdag - og halvparten av jentene var Elsa 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...