geitemarken Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes denne adventstradisjonen virker så gøy. Men er redd barnet mitt er for gammel.. Hun er 8 år og veldig kreativ. Hun har vel funnet ut at nissen ikke finnes, men helt sikker er hun ikke. Så hva tror dere for gammel?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Jeg tror det er gøy uansett! Vi har gjort det noen år her hjemme. Har fem barn fra null til elleve. Mest gøy for tre- og femåringen, men vi koser oss alle sammen. Masse fine idéer på Pinterest. Anonymous poster hash: 20c71...466
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Hvor har dere som praktiserer dette kjøpt Elf'en ? Sorry å kuppe tråden din Hi! Anonymous poster hash: 444d9...751
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Jeg kjøpte den på ebay. Hadde masse gøy med den i fjor og gleder meg til å finne den frem igjen i år Anonymous poster hash: 9e851...7a5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Hva går dette ut på ? Anonymous poster hash: e8f97...99e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Hva går dette ut på ? Anonymous poster hash: e8f97...99e Han nissen er sendt fra julenissen for å se om ungene oppfører seg fint i desember. Hver morgen dukker han opp forskjellige steder i huset, tatt i å gjøre pøbelstreker (Google, så finner du masse forskjellige tips), og i løpet av dagen forsvinner han for å rapportere til julenissen. Den eneste regelen er at det ikke er lov å ta på han for da forsvinner magien og han får ikke dratt til julenissen. Vi har hatt dette i stedet for pakkekalender, og ungene synes det er kjempegøy! De er 6 og 3 år. Kjempestas med julemagi Anonymous poster hash: 9e851...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå