Gå til innhold

Elf on the shelf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes denne adventstradisjonen virker så gøy. Men er redd barnet mitt er for gammel.. Hun er 8 år og veldig kreativ. Hun har vel funnet ut at nissen ikke finnes, men helt sikker er hun ikke. Så hva tror dere for gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er gøy uansett! Vi har gjort det noen år her hjemme. Har fem barn fra null til elleve. Mest gøy for tre- og femåringen, men vi koser oss alle sammen. Masse fine idéer på Pinterest.

Anonymous poster hash: 20c71...466

Skrevet

Hvor har dere som praktiserer dette kjøpt Elf'en ?

Sorry å kuppe tråden din Hi!

Anonymous poster hash: 444d9...751

Skrevet

Jeg kjøpte den på ebay. Hadde masse gøy med den i fjor og gleder meg til å finne den frem igjen i år :)

Anonymous poster hash: 9e851...7a5

Skrevet

Hva går dette ut på ? 

Anonymous poster hash: e8f97...99e
Skrevet

Hva går dette ut på ?  Anonymous poster hash: e8f97...99e

Han nissen er sendt fra julenissen for å se om ungene oppfører seg fint i desember. Hver morgen dukker han opp forskjellige steder i huset, tatt i å gjøre pøbelstreker (Google, så finner du masse forskjellige tips), og i løpet av dagen forsvinner han for å rapportere til julenissen. Den eneste regelen er at det ikke er lov å ta på han for da forsvinner magien og han får ikke dratt til julenissen.

Vi har hatt dette i stedet for pakkekalender, og ungene synes det er kjempegøy! De er 6 og 3 år. Kjempestas med julemagi :)

Anonymous poster hash: 9e851...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...