Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Studerer nå, og elsker det!! Er ferdig med en bachelor til våren, og skal selvfølgelig jobbe da! Skal ta en master etter hvert, men er så interessert i mange andre ting som ikke har noe som helst med det jeg studerer nå å gjøre! Feks har jeg lyst til å studere psykologi, astronomi, fysikk, historie osv. Som dere ser er jeg interessert i mye forskjellig! Så klart kan jeg lese bøker osv, men det hadde vært moro å ta en eksamen i faget Er sikkert pga mestring som igjen gir meg selvtillit også. Er det noen her som studerer for "moro" skyld samtidig som de jobber 100%? Noen tips om nettbaserte studier feks? :-) Anonymous poster hash: 3e436...72d
sug lut Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Meld deg opp til enkeltfag. Og drit i nettstudier, de er alltid ræva.
EnUndreneMor Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 nå vet jeg ikke hva du tar bachlor i, men ser du liker anatomi fysikk osv, hvorfor studerer du ikke sykepleie? her får du alt det du ser etter, anatomi fysikk, psykologi osv. og du kan jobbe med det i tillegg hvis ikke kan jeg anbefale psykologi årsstudium, men ikke forveksle psykologi med psykiatri;) jeg syns personlig psykiatri er mye mer morsomt
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 UiT har mange fine nettbaserte emner. Anonymous poster hash: 4b5fd...b88
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Takk for svar!:-) Vil helst studere hjemmefra! Vil kombinere med fulltidsjobb!:-) Anonymous poster hash: 3e436...72d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Har funnet et årsstudie på universitetet som ser interessant ut til neste år! Ingen obligatoriske forelesninger og kun en eksamen! Anonymous poster hash: 3e436...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå