Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Her har riene begynt. Puster rolig og kontrollert, men tar gjerne imot tips! Tenker først varm vannstråle i badekaret uten å fylle opp karet, varmeflaske, varmeteppe og lignende. Andre tips? Anonymous poster hash: 7f820...342
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Massasje, bevegelse, hvis du har medisinball synes ihvertfall jeg det hjalp å sitte å "ruge" på den. Jeg stod også på alle 4 og vugget magen frem og tilbake. Masse lykke til 😄 snart har du lille i armene din 😍
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Jeg har ingen tips, annet enn varme. Som andregangs barselkvinne vet jeg nå at fødsler kan være så vidt forskjellige; 1.fødsel kom jeg på sykehuset med 5cm åpning og veldig lite vondt. Hele fødselen foregikk uten smertelindring og det var en super fødsel 2.fødsel fikk jeg rier hvert minutt og fra 4cm åpning var det så vondt at jeg ristet av smerte og gråt som en baby. Det var like vondt ved 4cm som det var ved 10cm med førstemann. Smertene var uutholdelige og hadde jeg vært hjemme hadde jeg trodd at jeg hadde full åpning, men uansett så ba jeg om epidural denne gang. Poenget mitt er at du ikke burde lindre FOR mye hjemme før du reiser inn, for det kan både være at du er nær utdrivingsfasen og langt unna den og at smertene fort blir ekstreme. Litt dusj/badekar er seff greit så lenge du ikke drøyer det til punkter der du egentlig burde vært på vei ut av bilen og inn på føden. Anonymous poster hash: 76939...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå