Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 noen som har dette? Jeg vurderer å ha det på mitt nye kjøkken.. ikke ved komfyren. Men er litt usikker på hvordan det er å ha det ved vasken? blir det fort stygt? Anonymous poster hash: bbb90...c33
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 noen som har dette? Jeg vurderer å ha det på mitt nye kjøkken.. ikke ved komfyren. Men er litt usikker på hvordan det er å ha det ved vasken? blir det fort stygt? Anonymous poster hash: bbb90...c33 Jeg ville hatt glass eller plexi foran, ellers varer tapeten i to år før du må skifte Anonymous poster hash: a85bc...5f8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 noen som har dette? Jeg vurderer å ha det på mitt nye kjøkken.. ikke ved komfyren. Men er litt usikker på hvordan det er å ha det ved vasken? blir det fort stygt? Anonymous poster hash: bbb90...c33 Jeg ville hatt glass eller plexi foran, ellers varer tapeten i to år før du må skifte Anonymous poster hash: a85bc...5f8 hvis den varer så lenge som i to år er det greit.. da er jeg sikkert klar for litt fornying uansett.. Anonymous poster hash: bbb90...c33
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Vi hadde det i forrige leilighet. Vi lakkerte over, og derfor kunne man tørke med klut. Vi flyttet etter to år, da var det fremdeles fint. Anonymous poster hash: bcc92...f52
beef sister Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Faren min har det på kjøkkenet sitt (ikke over vasken, der er det vinduer, men blant annet ved steketopp). Det er like fint som da de fikk det (5-6 år siden).
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 noen som har dette? Jeg vurderer å ha det på mitt nye kjøkken.. ikke ved komfyren. Men er litt usikker på hvordan det er å ha det ved vasken? blir det fort stygt? Anonymous poster hash: bbb90...c33 Jeg ville hatt glass eller plexi foran, ellers varer tapeten i to år før du må skifte Anonymous poster hash: a85bc...5f8 Det er tull. Her jeg leier er det tapet over vasken. Har bodd her i 7 år, tror nok den samme tapeten var her i mange år før jeg flyttet inn. Jeg malte kjøkkenet for 6 siden, og det er like fint bak vasken enda, og jeg vasker opp mye siden jeg ikke har oppvaskmaskin. Anonymous poster hash: 37b8e...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå