Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Hei. Jeg er gravid i uke 27 med nummer 2 og har i dag begynt å tisse på meg når jeg hoster. Aldri skjedd før og lurer på om det er normalt? Anonymous poster hash: 0cd5a...873
Syngensang Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Det har eg gjort sidan veke 12 eller så...gravid med nr 3.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Samme har skjedd meg, jeg er gravid i uke 30. Var på besøk og måtte nyse, det endte opp med at jeg skvettet seriøst på meg... et av de mer herlige symptomene på et vanlig svangerskap. Dette blir gøy framover Anonymous poster hash: 8bbf2...8d6
Syngensang Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Hosting bør ikkje kome brått på;-) Går bra så lenge eg får "stengt" før eg hostar...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Ok, nytt symptom jeg ikke var klar over altså. Begynt med bind jeg nå, har ikke nok undertøy og bukser til å skifte så mange ganger, er kraftig forskjølet så hoster meg halvt i hjel 😛 Oh the joys of pregnancy 😀 Hi Anonymous poster hash: 0cd5a...873
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Vanlig dessverre. Knipeøvelser kan hjelpe. Og bruk heller Tena lady enn bind. Det tar lukt også og er vel ikke så klamt tror jeg. Anonymous poster hash: ba28d...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå