Gå til innhold

Kan luftsmerter forplante seg oppover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har luft i magen og det stikker og gjør vondt når jeg klemmer på ett punkt på venstre side helt øverst i magen og det gjør vondt/stikker helt opp i venstre pupp. Gjør og litt vondt I venstre side i bryst når jeg vrir meg til siden...Sliter og med muskler om dagen som er ømme og vonde..Men vil tro at dette kan være luftsmerter...?

Anonymous poster hash: f0e4d...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan skje. Jeg har hatt luftsmerter helt opp i skuldrene og halsen..Det var etter operasjoner i mage.

Skrevet

Det hadde jeg etter keisersnittet og...Når jeg tenker etter så er det nok på samme måte bare at det har satt seg på venstre side i brystet og der er litt ekkelt...Går litt oppover til halsen innimellom og..Men kjennes ut som at det driver å forsvinner nå når jeg slapper av og ikke bekymrer meg for det 😊

HI

Skrevet

Luftsmerter kan faktisk bli så ille og langt opp at de forveksles med hjerteinfarkt - så ja, de kan sitte langt oppe. Og det er helt grusomt når det står på, virkelig ikke rart kollikbarn gråter så sårt og mye 💔 Riktig god bedring!

Anonymous poster hash: 7b56e...547

Skrevet

Tenkte hjerter med en gang ja,for der begynte å stikke oppi der,men når jeg klemmer på ett punkt i magen og det stråler opp dit så tenkte jeg at det ikke er det..Men kanskje noe luft som har satt seg fast eller noe...

HI

Skrevet

Når det presser veldig i skuldrene, prøv å stå i doggy på alle fire. Da går luftboblene vekk fra skuldrene. Tips fra en venn som er sykepleier og ambulansesjåfør 👍

Anonymous poster hash: c01bd...2e2

Skrevet

Takk for tips 😊👍 Det skal jeg prøve om det kommer tilbake...

HI

Skrevet

Drikk en kopp varm te og ligg med varmeflaske på magen. Da slapper du av mer. Når du har vondt spenner du deg og det blir verre.

Anonymous poster hash: 0549a...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...