Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Det heter jo at felles skjebne er felles trøst. Jeg synes synd på meg selv fordi: A) omgangsyke B ) mann har omgangssyke C) som toppen på kransekaka (so to speak): en jævla ring av dritvonde hemoer. La meg si det sånn at sangen Ring of fire har fått en heeeeelt ny mening. 😳😰😭 Andre lidelseshistorier mottas med takk! Anonymous poster hash: ce4e0...66e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Ja, litt... Gravid i 6 uke ( ) og dårlig Og jeg må lese til medisinprøven som jeg har på mandag. Er bare ikke så mottakelig på informasjon når jeg har så vondt i magen, hodet og kroppen generelt! Men dere har det værre enn meg, god bedring <3 Anonymous poster hash: d8002...c27
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Influensa her. Har så vond hals at jeg smeller hodet i veggen snart. Og selvsagt er mannen syk, enda sykere enn meg. Han har influensa pluss gørr fra øyene og blod og gørr fra ørene. For et vakkert par vi er... Anonymous poster hash: f945f...663
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Litt. Er kronisk syk og nå var jeg så trøtt at jeg måtte legge meg. Mann og fem barn ser på serier og spiller tv-spill. Anonymous poster hash: ac2ec...f88
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105 Tre.. Anonymous poster hash: bf9f2...b50
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105 Tre.. Anonymous poster hash: bf9f2...b50 4 faktisk Anonymous poster hash: b6e1d...8fa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Jeg er skikkelig forkjøla, så nå er jeg bare veldig glad for at det endelig er fredag - og helg! Koser meg veldig under teppe på sofaen med pepsi max og sjokolade! Mmmmm.... -så nei! Jeg syns ikke synd på seg selv 😀 Anonymous poster hash: dad60...8ae
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Veit du hva? I dag er første dagen på tre mnd jeg ikke synest synd på meg selv. I dag har jeg faktisk en kjempe god dag. Historien bak dette er at mannen min kom for tre mnd siden og fortalte meg at han ville flytte ut. Jeg har i tre mnd vært igjennom en følelsemessig bergodalbane. Og det har rett og slett vært et helvete for meg. Det har ikke vært et brutalt brudd, alt har gått veldig stilt og rolig for seg, årsaken til dette er at vi har barn sammen, men jeg har hatt det ufattelig tungt. Nå har han endelig flyttet ut, og av en eller annen merkelig grunn falt roen fullstendig over meg og jeg kjenner jeg har det faktisk godt. Så i dag synes jeg absolutt ikke synd på meg selv ☺️ Anonymous poster hash: 11690...f1f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105 Tre.. Anonymous poster hash: bf9f2...b50 4 faktisk Anonymous poster hash: b6e1d...8fa 5:/ Anonymous poster hash: 8fb2c...1e9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Fire Anonymous poster hash: cfb16...849
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #13 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105 Tre.. Anonymous poster hash: bf9f2...b50 4 faktisk Anonymous poster hash: b6e1d...8fa 5:/ Anonymous poster hash: 8fb2c...1e9 6... Anonymous poster hash: 67e1c...401
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #14 Skrevet 6. november 2015 Vil bare sende en god klem til alle dere andre som er ensomme ikveld... Og forøvrig alle dager. ❤ Anonymous poster hash: b0e30...b12
Elsker livet Skrevet 6. november 2015 #15 Skrevet 6. november 2015 Ja, litt, men langt i fra så synd på meg som på deg. En ferdig oppvaskemaskin, en stor stabel med oppvask og skitne kjøkkenbenker står og venter på meg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #16 Skrevet 6. november 2015 Er sykmeldt og synes ofte synd på meg selv og er ofte ensom, men akkurat i kveld går det faktisk bra. Vet ikke helt hvorfor, men koser meg faktisk litt:) God klem til alle ensomme Anonymous poster hash: 6a31c...e4a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #17 Skrevet 6. november 2015 Ja. Sliten etter tung uke på jobb. Alene med to små, som vanlig. Vondt i halsen av alle kamelene jeg stadig svelger for at ungene skal ha et ok/godt forhold til faren. Anonymous poster hash: b7178...bd1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #18 Skrevet 6. november 2015 Litt. Mannen min er inne i et tre måneder langt jobbmaraton (har to i året -kun hjemme og sover 6 dager i uken). Hjem, barn og alt som hører med er mitt alene i tillegg til min egen jobb. Null avlastning. Ingen venner, noen få bekjente. Men trøsten er at det kunne vært verre... Anonymous poster hash: 73bdc...300
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #19 Skrevet 6. november 2015 Tja, hjemme alene. Full musikk, kjole, ullsokker og vin 🤗🤗 koser meg imens jeg synes synd på meg selv som har han dritt sjef, dritt jobb og drittmann!!!🙄😳😩 Anonymous poster hash: 5403f...4b6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #20 Skrevet 6. november 2015 Ja ser ut som det går mot en abort for meg. Syns det er blodig urettferdig at det er så mange her inne som røyker og spiser spekemat og generelt gir fan og alikavel får helt friske barn. Når jeg som følger råda relgiøst stadig må høre settningen beklager hjertet slår ikke lengre. Har ikke vært på ny ul, men blødde i morgest så regner med at selv om hjertet slo i går så gjør det ikke det neste uke. Anonymous poster hash: e8c36...8a7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #21 Skrevet 6. november 2015 Ja.. Jeg sitter mutters alene. Ingen mann, ingen venner, ikke barn (denne helga) og livet føles veldig stusselig akkurat nå. Har liksom aldri noen å snakke med.. Sukk God bedring dere syke! Anonymous poster hash: b0e30...b12 Da er vi to... Anonymous poster hash: 8b8c6...105 Tre.. Anonymous poster hash: bf9f2...b50 4 faktisk Anonymous poster hash: b6e1d...8fa 5:/ Anonymous poster hash: 8fb2c...1e9 6... Anonymous poster hash: 67e1c...401 7... Anonymous poster hash: 8fe7c...ac7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #22 Skrevet 6. november 2015 Ja jeg synes synd på meg selv.Har nettopp fått kreft og sitter her sliten og kvalm etter den første av seksten cellegiftbehandlinger Anonymous poster hash: aac19...ede
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #23 Skrevet 6. november 2015 Ja ser ut som det går mot en abort for meg. Syns det er blodig urettferdig at det er så mange her inne som røyker og spiser spekemat og generelt gir fan og alikavel får helt friske barn. Når jeg som følger råda relgiøst stadig må høre settningen beklager hjertet slår ikke lengre. Har ikke vært på ny ul, men blødde i morgest så regner med at selv om hjertet slo i går så gjør det ikke det neste uke. Anonymous poster hash: e8c36...8a7 Kjære deg, skjønner deg så godt! Krysser fingrene for deg!! Plutselig er det din tur:) Anonymous poster hash: 6a31c...e4a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #24 Skrevet 6. november 2015 Nei, jeg synes mere synd på min mann. Venter på tante rød... Å lager styr å er sur for det meste. Så stakkars mannen min, han lager middag til oss nå han tørr ikke annet:D Anonymous poster hash: 6639e...eb8
Sommerfuggel i magen Skrevet 6. november 2015 #25 Skrevet 6. november 2015 Ja! Elendig gravidform med mye vondt har denne uka blitt toppet av en hard forkjølelse. Hoster så jeg spyr, halsbetennelse, feber OG halvsyk treåring som gråter og hoster masse om natta. Var så sliten da jeg dro til legen tidligere i dag at jeg begynte å grine på venterommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå