Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Noen som vet om det pleier å gjelde kun mandag til fredag, eller gjelder det også helgedager? (ja, har sjekket nav.no😉) Anonymous poster hash: eb4b7...472
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Noen som vet om det pleier å gjelde kun mandag til fredag, eller gjelder det også helgedager? (ja, har sjekket nav.no) Anonymous poster hash: eb4b7...472 Det vet jeg ikke, men hvor mange stillinger er kravet at du må søke på hver dag? Anonymous poster hash: bd80c...08c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag. Det er ganske mye, i hvert fall med tanke på at de fleste stillinger krever utdannelse Anonymous poster hash: bd80c...08c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag. Jeg har gått på dagpenger i 8 mnd....dette er ikke gjennomførbart fordi det faktisk ikke er så mange stillinger å søke på. Ikke sjekker nav det heller overhodet Anonymous poster hash: ca308...71c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag. Jeg har gått på dagpenger i 8 mnd....dette er ikke gjennomførbart fordi det faktisk ikke er så mange stillinger å søke på. Ikke sjekker nav det heller overhodet Anonymous poster hash: ca308...71c Så i teorien så skal du egentlig ha søkt på 80 stillinger til nå...........det er mye. Et kjapt søk på ledige jobber der jeg bor, viser at det er ikke mange jobber jeg kvalifiserer meg til. Av flere hundre, så er det kanskje 8-10 akkurat nå Anonymous poster hash: bd80c...08c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag.Jeg har gått på dagpenger i 8 mnd....dette er ikke gjennomførbart fordi det faktisk ikke er så mange stillinger å søke på. Ikke sjekker nav det heller overhodet Anonymous poster hash: ca308...71c Jeg deler jobbsøkerlogg med nav, men hvor nøye den sjekkes er jo selvsagt en annen ting. Jeg har ikke vært ledig så lenge, så hittil har det gått fint å finne stillinger som jeg er kvalifisert til. Anonymous poster hash: eb4b7...472
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag.Jeg har gått på dagpenger i 8 mnd....dette er ikke gjennomførbart fordi det faktisk ikke er så mange stillinger å søke på. Ikke sjekker nav det heller overhodet Anonymous poster hash: ca308...71c Så i teorien så skal du egentlig ha søkt på 80 stillinger til nå...........det er mye. Et kjapt søk på ledige jobber der jeg bor, viser at det er ikke mange jobber jeg kvalifiserer meg til. Av flere hundre, så er det kanskje 8-10 akkurat nå Anonymous poster hash: bd80c...08c Det blir ikke 80. 2 x 20 hverdager x 8 mnd = 320 Anonymous poster hash: 39b42...3cf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Er bare 20-30% av stillinger som utlyses, svært mye går via nettverk osv. Når du har dagpenger er jobben din å søke jobber, i utgangspunktet over hele landet. Hos oss forventer vi at man søker minimum 10 stillinger i mnd. Jeg synes absolutt ikke det er urimelig. Anonymous poster hash: 973b7...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Minst 2 stillinger per dag.Jeg har gått på dagpenger i 8 mnd....dette er ikke gjennomførbart fordi det faktisk ikke er så mange stillinger å søke på. Ikke sjekker nav det heller overhodet Anonymous poster hash: ca308...71c Så i teorien så skal du egentlig ha søkt på 80 stillinger til nå...........det er mye. Et kjapt søk på ledige jobber der jeg bor, viser at det er ikke mange jobber jeg kvalifiserer meg til. Av flere hundre, så er det kanskje 8-10 akkurat nå Anonymous poster hash: bd80c...08c Det blir ikke 80. 2 x 20 hverdager x 8 mnd = 320 Anonymous poster hash: 39b42...3cf Hjelpes, selvfølgelig. Jeg tenkte 10 i måneden, ikke uka. Og jeg synes 80 var mange, 320 er jo vilt mange :sjokkert: Anonymous poster hash: bd80c...08c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Er bare 20-30% av stillinger som utlyses, svært mye går via nettverk osv. Når du har dagpenger er jobben din å søke jobber, i utgangspunktet over hele landet. Hos oss forventer vi at man søker minimum 10 stillinger i mnd. Jeg synes absolutt ikke det er urimelig. Anonymous poster hash: 973b7...8a4 Er det da greit å søke på stillinger som man overhodet ikke er kvalifisert for, bare for å få fylt opp kvoten? Anonymous poster hash: bd80c...08c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Er bare 20-30% av stillinger som utlyses, svært mye går via nettverk osv. Når du har dagpenger er jobben din å søke jobber, i utgangspunktet over hele landet. Hos oss forventer vi at man søker minimum 10 stillinger i mnd. Jeg synes absolutt ikke det er urimelig.Anonymous poster hash: 973b7...8a4 Er det da greit å søke på stillinger som man overhodet ikke er kvalifisert for, bare for å få fylt opp kvoten? Anonymous poster hash: bd80c...08c Men om du utvider søket ditt, samt søker stillinger/kontakter arbeidsgivere som ikke har utlyst stillinger, så vil du finne 10 stillinger i mnd, selv som ufaglært. Anonymous poster hash: 973b7...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå