Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Om du kunne få velge helt fritt? Her hadde det blitt mannens Buffalo wings og en iskald Corona.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Det hadde blitt et etegilde! Har cøliaki og lever helt glutenfritt nå, men gjett om jeg hadde tatt igjen for alle årene uten kjøpekakemenn, hveteboller fra Meny, den lokale pizzasjappens klassikepizza, Panda lakris, Lion frokostblandingen, Milkey way-sjokoladen, vårruller med deig fremfor ekle risark og mammas signaturkake som hun ikke har klart å lage glutenfri enda. And the list goes... Anonymous poster hash: c5380...b10
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Det hadde blitt et etegilde! Har cøliaki og lever helt glutenfritt nå, men gjett om jeg hadde tatt igjen for alle årene uten kjøpekakemenn, hveteboller fra Meny, den lokale pizzasjappens klassikepizza, Panda lakris, Lion frokostblandingen, Milkey way-sjokoladen, vårruller med deig fremfor ekle risark og mammas signaturkake som hun ikke har klart å lage glutenfri enda. And the list goes... Anonymous poster hash: c5380...b10 Dette gjelder meg også! Sandwich is, kroneis, kakemenn, boller, baguetter, smågodt... Anonymous poster hash: 50867...153
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Pinnekjøtt med masse kålrabbistappe. Riskrem til dessert. Og øl. Anonymous poster hash: 5c02d...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Da måtte jeg jo ha stappa i meg det jeg klarte! Så taco og hjemmelaget pizza står høy på listen. Måtte spist litt julegrøt også. Så følger det iskald cola, iskald pepsimax, snickers, freia melkesjokolade, lakris, vepsebol, smågodt, mexican fieste potetgull, og nystekte rundtstykker med hvitost og paprika. Tror jeg hadde vært fornøyd da. Anonymous poster hash: 56677...a22
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Blir både sulten, kvalm og inspirert av å lese. Det måtte nok bli full sunnmørsk julemiddag, inkludert svinemør, og så mammas riskrem med bringebærsorbét til dessert. Og så masse champagne, så jeg kunne "leave on a high". Anonymous poster hash: b6828...dad
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Fiskeburger å hvitvin Anonymous poster hash: 309d2...6d2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Tar med champagne også, i tillegg til ølen! Anonymous poster hash: 5c02d...3b4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Langstekt elgsteik med fløtepottis, rødvin, pavlova og champagne! Anonymous poster hash: 810f8...868
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Det hadde blitt et etegilde! Har cøliaki og lever helt glutenfritt nå, men gjett om jeg hadde tatt igjen for alle årene uten kjøpekakemenn, hveteboller fra Meny, den lokale pizzasjappens klassikepizza, Panda lakris, Lion frokostblandingen, Milkey way-sjokoladen, vårruller med deig fremfor ekle risark og mammas signaturkake som hun ikke har klart å lage glutenfri enda. And the list goes... Anonymous poster hash: c5380...b10 Dette gjelder meg også! Sandwich is, kroneis, kakemenn, boller, baguetter, smågodt... Anonymous poster hash: 50867...153 Oh, glemte sandwich isen! Kroneisen til Tofuline (tror det er derfra) er en god erstatning. Vet ikke om du har prøvd den? Har både karamell og pistasj Anonymous poster hash: c5380...b10
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Pinnekjøtt med potet og lefser Anonymous poster hash: ba236...0a5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Kål, men ikke sånn dere tenker med en gang. For meg er Kål ei suppe, kokt på en gammel, gjerne litt trå og harsk rest av spekeskinka. Kokes med bein, lenge og vel, sammen med byggryn og gule erter, og litt lettsaltet ferskt kjøtt. Ut med beina, kok poteter og grønnsaker, gulrot og purre er "må ha", ellers løk, kålrot, kanskje til og med litt hodekål (Ikke til meg, takk) oppi suppa. Kan spises som betasuppe, eller suppe for seg og kjøtt og poteter for seg. DET er mat, det! Da ville jeg i alle fall vært mett og blid! Anonymous poster hash: 5812f...4a3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Pinnekjøtt med masse kålrabbistappe. Riskrem til dessert. Og øl. Anonymous poster hash: 5c02d...3b4 Signerer denne, var det første jeg tenkte da jeg leste overskriften😋 Anonymous poster hash: 1ea03...e85
Gjest Antarctica Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 En halvflaske rød Aalborgs. Eller en hel.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Må si pinnekjøtt jeg også, med deilig kålrabistappe. Og litt miss-match, men iskald glasscola til drikke. 😊 Anonymous poster hash: cd386...c48
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 Hvis jeg hadde visst at jeg skulle dø hadde jeg nom ikke hatt apetitt i det hele tatt, dessverre. Anonymous poster hash: 0fcd1...703
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Fersk eggepasta med hvit trøffel. En god flaske timorasso fra Piedimonte. Anonymous poster hash: 306bb...2e7
sug lut Skrevet 8. november 2015 #20 Skrevet 8. november 2015 Full ribbe-bonanza. Med surkålen laget av meg eller svigermor. Og ei bløtkake. Bare til meg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #21 Skrevet 8. november 2015 Enten mormor sine kjøttkaker og hennes gode brunsaus. Savner den så veldig mye og har prøvd snart i et år å etterligne kjøttkakene og sausen. Skulle ønske jeg viste hun skulle dø så brått da hadde jeg Kommet flere timer tidligere når hun inviterte på middag så jeg kunne hjulpet til med maten. Eller så måtte det ha blitt reindyrsbiff med viltsaus og glaserte viltgrønnsaker Anonymous poster hash: 86173...385
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #22 Skrevet 8. november 2015 En lang lunsj på en strandrestaurant i sydfrankrike eller Italia. Grillet fisk, sjømat, salater, frukt, kanskje litt lammeskulder bakt i hvitvin og urter i timesvis. Karafler med rosévin, god stemning og godt selskap. Dét er livet det Anonymous poster hash: f6ca5...083
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #23 Skrevet 8. november 2015 Full ribbe-bonanza. Med surkålen laget av meg eller svigermor. Og ei bløtkake. Bare til meg. Bløtkake? Luten, hvor gammel er du egentlig blitt nå? Anonymous poster hash: f6ca5...083
sug lut Skrevet 8. november 2015 #24 Skrevet 8. november 2015 Full ribbe-bonanza. Med surkålen laget av meg eller svigermor. Og ei bløtkake. Bare til meg. Bløtkake? Luten, hvor gammel er du egentlig blitt nå? Anonymous poster hash: f6ca5...083 Bløtkake er da ikke aldersbetinget. Det finnes ikke bedre kake i hele verden enn en skikkelig bløtkake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå