Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Har I en uke nå hatt En ukjent type magevirus som har gjort at jeg har kastet opp en del etter måltidene. Jeg går på minipillen, og kom nå på at jeg kan ha kastet opp pillen også?! Hadde selvfølgelig eggløsning denne uken også, så det kunne ikke passet bedre.. Siste mens sluttet 17 okt. Kanskje et dumt spørsmål, men kan jeg ikke teste før forventet mens? Er helt nervevrak. Kan virkelig ikke bli gravid og kan virkelig ikke ta abort heller.. Anonymous poster hash: aaa21...3a5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Kan legge til at jeg hadde et KS for 5 mnd siden... Anonymous poster hash: aaa21...3a5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Da er det sjangse for at du er gravid nå ja. Siden det kun er ca en uke siden eggløsning, så ville jeg ha ventet i en uke til før jeg testet. Tiiiidligst på onsdag kanskje. Anonymous poster hash: a119d...ec7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Ikke umulig at du er gravid. Men har du virkelig orket å ha sex når du har vært så dårlig, da? Anonymous poster hash: 19b71...c05
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Ikke umulig at du er gravid. Men har du virkelig orket å ha sex når du har vært så dårlig, da? Anonymous poster hash: 19b71...c05 Ja, hver dag.. Oppkast har vært hovedproblemet, og det kun etter måltidene... Anonymous poster hash: aaa21...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå