Gå til innhold

Tror dere det var Putin som styrtet det flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har han påskudd til å gå amok med bombing og ta over verden?

Anonymous poster hash: 41808...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt tanken

Anonymous poster hash: 9bfbf...fc6

Skrevet

Altså ... Putin er kanskje gal, men din tankegang virker spik spenna gæærn!

Anonymous poster hash: 5e571...f74
Skrevet

Tør ikke tenke tanken.....

Uansett. Hvis valget er å bli tatt over av IS eller putin så må jeg nesten stemme putin .

Anonymous poster hash: efa4e...cec

Skrevet

Tror jeg heller det er USA el uk, for å få Putin til å gå inn for fullstyrke... Evt assad..

Anonymous poster hash: 3e39e...774

Skrevet

Har tenkt tanken

Altså. Jeg tror ikke det.

Men samtidig hadde jeg ikke blitt sjokkert om det var tilfelle.

Skrevet

Putin er kreativ, men akkurat dette tviler jeg på at han har gjort mot sine egne. Russland gjør litt som de vil, og de slipper i hovedsak unna med det. Verden aksepterer egentlig også at Russland tar i bruk alle våpnene de har for å utkonkurrere IS.

Anonymous poster hash: 4d9d4...24d

Skrevet

For en gjeng med hjernedøde respektløse høner. Er det artig å spekulere i hvem som skjøt flyet ned (når det faktisk er bevisst allerede at ingen flyraketter går så høyt så det er utelukket), når folk har mistet sine nære, babyene har dødd, nasjonal tragedie for Russland? Like "sympatisk" som å tegne karikaturer om flystyrten slik Charlie Hebdo har gjort. Er du, Hi, den samme som skrev at du ikke klarte å synes synd på de døde fordi de var russere? La dem være i fred og konsentrer deg om ditt eget liv.

Anonymous poster hash: b14dc...877
Skrevet

Putin er kreativ, men akkurat dette tviler jeg på at han har gjort mot sine egne. Russland gjør litt som de vil, og de slipper i hovedsak unna med det. Verden aksepterer egentlig også at Russland tar i bruk alle våpnene de har for å utkonkurrere IS.

Anonymous poster hash: 4d9d4...24d

Det er nettopp det, verden vil i stor grad akseptere en reaksjon fra Russland nå. Ganske smart.

Skrevet

Tror heller på ett vestlig land kamuflert som is, så vesten skal få Russland til å konsentrere seg om å knuse is

Anonymous poster hash: 52b71...bce

Skrevet

IS sa jo selv at de hadde gjort det.

Anonymous poster hash: 8f280...69d

Skrevet

For en gjeng med hjernedøde respektløse høner. Er det artig å spekulere i hvem som skjøt flyet ned (når det faktisk er bevisst allerede at ingen flyraketter går så høyt så det er utelukket), når folk har mistet sine nære, babyene har dødd, nasjonal tragedie for Russland? Like "sympatisk" som å tegne karikaturer om flystyrten slik Charlie Hebdo har gjort. Er du, Hi, den samme som skrev at du ikke klarte å synes synd på de døde fordi de var russere? La dem være i fred og konsentrer deg om ditt eget liv.

Anonymous poster hash: b14dc...877

Artig og artig.

Jeg sa vel ingenting om å skyte ned. Det kan ha vært en bombe. Spørsmålet er hvem som stod bak. Jeg har ikke problemer med å tro at de høye og mektige er i stand til å ofre et fåtall av sine egne for på sikt å få mer makt.

Jeg, hjernedød og usympatisk, eller du, naiv?

Skrevet

For en gjeng med hjernedøde respektløse høner. Er det artig å spekulere i hvem som skjøt flyet ned (når det faktisk er bevisst allerede at ingen flyraketter går så høyt så det er utelukket), når folk har mistet sine nære, babyene har dødd, nasjonal tragedie for Russland? Like "sympatisk" som å tegne karikaturer om flystyrten slik Charlie Hebdo har gjort. Er du, Hi, den samme som skrev at du ikke klarte å synes synd på de døde fordi de var russere? La dem være i fred og konsentrer deg om ditt eget liv. Anonymous poster hash: b14dc...877

Øøøøøh...de snakker ikke om en rakett, men en bombe inni flyet. Smart du

Anonymous poster hash: c68db...fa8

Skrevet

IS sa jo selv at de hadde gjort det.

Anonymous poster hash: 8f280...69d

Det ville i så fall ikke være første gang en terrororganisasjon sier at de står bak noe som de senere viser seg å ikke ha noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...