Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Hei, opererte i dag morges bort galleblæren, og nå er magen min veldig gul. Resten av kroppen er som før. Er dette normalt ? Anonymous poster hash: 6ec71...2c8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Hei, opererte i dag morges bort galleblæren, og nå er magen min veldig gul. Resten av kroppen er som før. Er dette normalt ? Anonymous poster hash: 6ec71...2c8 Ring legen din du!! Anonymous poster hash: a4fb6...95a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Det er nok bare det middelet de bruker til å vaske/sterilisere deg med før de opererer du ser Anonymous poster hash: 80e78...3c5
SuperFries Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Det er sikkert restene etter desinfeksjonen de smørte på magen din.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Vil tro det er der de har smurt deg med desinfeksjonsmiddel før de opererte deg? Noen inneholder jod, eller farge, slik at de skal se hvor de har desinfisert. Hvis det er gulfarge under huden og hele magen, da ville jeg ringt avdelingen du ble operert på og snakket med dem. Anonymous poster hash: d4ecd...968
Gemini77 Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Desinfeksjonsmiddelet er jo gult.... Så vil si det er normalt.
HvittHus Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Sjekk med en våt klut. Desinfeksjonsmiddelet går av i vask. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå