Blomstogbier Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Hva hjelper mot etterrier? paracet og Naproxen hjelper ikke her.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Hva hjelper mot etterrier? paracet og Naproxen hjelper ikke her. Ligge på magen var det eneste som hjalp meg. Anonymous poster hash: 988ae...26c
TPK Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Mine ga seg heldigvis i det jeg koblet baby fra puppen. Altså jeg kjente tak kun akkurat når han diet. Og kun to dager etter fødsel. Har du prøvd Ibux? Det skal jo være det beste mot menssmerter, så det er jo litt i samme gata.
Blomstogbier Skrevet 6. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2015 Hva hjelper mot etterrier? paracet og Naproxen hjelper ikke her.Ligge på magen var det eneste som hjalp meg. Anonymous poster hash: 988ae...26c Skal prøves.
Blomstogbier Skrevet 6. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2015 Mine ga seg heldigvis i det jeg koblet baby fra puppen. Altså jeg kjente tak kun akkurat når han diet. Og kun to dager etter fødsel. Har du prøvd Ibux? Det skal jo være det beste mot menssmerter, så det er jo litt i samme gata. Nei,.har ikke prøvd det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Har tatt keisersnitt nå, og lurer på det samme. Å ligge på magen er ikke et alternativ. Får masse smertestillende også, men de etterriene e fæle altså Anonymous poster hash: 6cd5e...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå