Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Først må jeg bare si at jeg tok celleprøve for et år siden og den var helt fin og at jeg ikke er gravid.. Problemet mitt nå er at det sakte men sikkert har begynt å bli veldig trangt der nede, selve åpningen til kjeden er den samme som før, men innover er det veldig trangt. Såpass trangt at det er vanskelig å få penisen til mannen helt inn under samleie og vi må bruke laaang tid, jeg er våt nok. Har også begynt å få blødninger utenom menstruasjon, noe jeg aldri har hatt i hele mitt liv. Disse blødningene kommer helt plutselig uten noe særlig mønster og det kommer MYE. Våknet f.eks i natt med klissbløt seng, hadde blødd igjennom alt Så, noen som har opplevd det samme? Tenkte knuter i livmora, men jeg er "bare" 26.. andre forslag? Skal til gyn om to uker altså Anonymous poster hash: 43e9f...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Vaginisme eller vestibulitt? Anonymous poster hash: ed89c...8bb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Vaginisme eller vestibulitt? Anonymous poster hash: ed89c...8bb Takk fr svar, men ingen av de er noe særlig representative for det jeg opplever. Som sagt er selve åpningen helt normal, det er inni skjeden det har blitt trangt, det gjør ikke vondt med penetrering, det er bare så trangt at det nesten ikke går lenger inn enn selve åpningen. Anonymous poster hash: 43e9f...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg har ikke forslag til hva det kan være, men du bør jo komme deg til en gynekolog så fort som mulig og få sjekket dette! Anonymous poster hash: c2835...55d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Jeg har ikke forslag til hva det kan være, men du bør jo komme deg til en gynekolog så fort som mulig og få sjekket dette! Anonymous poster hash: c2835...55d Takk for råd Har time hos gyn om to uker, det holder vel det? :/ Anonymous poster hash: 43e9f...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Jeg har ikke forslag til hva det kan være, men du bør jo komme deg til en gynekolog så fort som mulig og få sjekket dette! Anonymous poster hash: c2835...55d Takk for råd Har time hos gyn om to uker, det holder vel det? :/ Anonymous poster hash: 43e9f...4a1 Om jeg var deg så ville jeg ha ringt til den gynekologen du skal til og sagt at du gjerne kommer på kort varsel om de får en avbestillingstime. Det at du i natt blødde så mye som du gjorde utenom mens, det er egentlig grunn til å bli henvist raskere. Jeg ville ringt gyn. mandag og sagt hvordan det er og hørt om du kan komme raskere til. Hvis du ikke har mensen nå og du blør like mye i løpet av helgen, da mener jeg du bør oppsøke legevakten, ikke vente! Lykke til Anonymous poster hash: c2835...55d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Jeg har ikke forslag til hva det kan være, men du bør jo komme deg til en gynekolog så fort som mulig og få sjekket dette! Anonymous poster hash: c2835...55d Takk for råd Har time hos gyn om to uker, det holder vel det? :/ Anonymous poster hash: 43e9f...4a1 Om jeg var deg så ville jeg ha ringt til den gynekologen du skal til og sagt at du gjerne kommer på kort varsel om de får en avbestillingstime. Det at du i natt blødde så mye som du gjorde utenom mens, det er egentlig grunn til å bli henvist raskere. Jeg ville ringt gyn. mandag og sagt hvordan det er og hørt om du kan komme raskere til. Hvis du ikke har mensen nå og du blør like mye i løpet av helgen, da mener jeg du bør oppsøke legevakten, ikke vente! Lykke til Anonymous poster hash: c2835...55d Legevakt? Hva får de gjort? Jeg har ikke hatt noen blødning i dag, men det som skjedde i natt har hendt flere ganger siste halvåret, sist under et møte med jobben og det var jo kult Var legen for noen dager siden og han henviste meg til gyn som jeg fikk time hos, virket ikke som han syns det var noe hast!? Målte jern og hb også, ikke fått svar på jern ennå, men hb var på 9. Hi Anonymous poster hash: 43e9f...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Dytter litt, kan jo ikke bare være jeg som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 43e9f...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå