Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Poden fyller 6 i desember, og jeg er veldig i tvil om feiringen. I fjor feiret vi hjemme med guttene fra barnehagen + noen andre venner, men nå som han går på skolen blir det litt mange for vår tross alt litt beskjedne leilighet. Vi må invitere minimum alle guttene i klassen (det er vel vanlig?) også er det ihvertfall to til som må inviteres. Om alle skulle finne på å dukke opp blir det 12 stykker... Det kan kanskje gå, men jeg ser for meg at det blir litt vel intenst. Utendørs hadde vært kult om man var garantert snø, da kunne vi akt og grillet for eksempel. Men det kan jeg jo ikke regne med. Såeh. Noen gode tips til hva vi kan finne på? Jeg vil helst unngå lekeland (Leos, Hopp i havet) men alt annet er jeg åpen for! Også tips til hvordan man evt kan ha såpass mange småtasser hjemme, eventuelt. Hjelp? Anonymous poster hash: 27a62...c8b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Feiret på Veitvedt bowling i år - det var stor suksess. God plass og eget rom til bursdagsbarna. Kanskje ikke så kreativt - men funka bra for oss. Anonymous poster hash: aa69f...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå