Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Jeg spurte han idag om han noengang kunne vært utro, han sa nei. Fy fela for en fyr <3 <3 sammenligna med mange av deres menn. Anonymous poster hash: 04b16...1e2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 haha Anonymous poster hash: 8796f...01f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? 😂😂😂 Anonymous poster hash: 799af...97f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livet Anonymous poster hash: 04b16...1e2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Hahaha, dette var nok dagens tråd! 👏🏼😂👌🏼 Anonymous poster hash: 3b7ec...d47
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livet Anonymous poster hash: 04b16...1e2 Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2 Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804 Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift Anonymous poster hash: 04b16...1e2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Hehe Anonymous poster hash: ca3d7...74c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2 Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804 Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift Anonymous poster hash: 04b16...1e2 Sjarmør, både eksen og nåværende kjæreste Anonymous poster hash: 969ed...4c1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Tror nok alle menn ville sagt nei på et slikt spm, men det betyr ikke at de ikke kan være utro fordet Anonymous poster hash: 68091...de3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2 Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804 Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift Anonymous poster hash: 04b16...1e2 Sjarmør, både eksen og nåværende kjæresteAnonymous poster hash: 969ed...4c1 Min nåværende kjæreste - ja. Eksen nei.. Gikk dessverre opp noen kilo etter svskapet med vårt barn, og var sikkert ikke flink nok å sminke meg og slik. Så jeg skjønner han på et vis.. Og ønsker han alt godt. Nydama hans er skikkelig lekker. Hun liker ikke barn da.. Så samvær foregår uten henne tilstede. Utover det ønsker jeg han alt godt. Anonymous poster hash: 04b16...1e2
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Hvor mange barn har du sa du? 11? Anonymous poster hash: bdea0...0f4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #14 Skrevet 6. november 2015 Heldig du. Spurte mannen om han hadde spist sjokoladen min i kjøleskapet. Nei sa han, han hadde sjokoladebart. Må flytte fra en slik løgnhals. Anonymous poster hash: 5090d...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå