Gå til innhold

Så stolt av MIN samboer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte han idag om han noengang kunne vært utro, han sa nei. Fy fela for en fyr <3 <3 sammenligna med mange av deres menn.

 

Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha



Anonymous poster hash: 8796f...01f
Skrevet

Du spurte han?? 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 799af...97f

Skrevet

Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f

Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livet

 

Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Skrevet

Hahaha, dette var nok dagens tråd! 👏🏼😂👌🏼

 

Anonymous poster hash: 3b7ec...d47

Skrevet

 

Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f

Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livet

 

Anonymous poster hash: 04b16...1e2

 

Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? .............

 

Anonymous poster hash: 4a6ad...804

Skrevet

 

 

Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f

Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2

Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804

Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift

 

Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Skrevet

Hehe

 

Anonymous poster hash: ca3d7...74c

Skrevet

 

 

 

Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f

Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2
Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804

Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Sjarmør, både eksen og nåværende kjæreste

 

Anonymous poster hash: 969ed...4c1

Skrevet

Tror nok alle menn ville sagt nei på et slikt spm, men det betyr ikke at de ikke kan være utro fordet



Anonymous poster hash: 68091...de3
Skrevet

 

 

 

 

Du spurte han?? Anonymous poster hash: 799af...97f

Hva er galt med det? Han sa sin erlige mening om utroskap, han hater det. Der har jeg en mann for livetAnonymous poster hash: 04b16...1e2
Han svarte bare "nei" og du trodde på han? Hva får deg til å tro at han er så unik? Tror du de andre utro mennene der ute ville svart ja om de hadde fått direkte spørsmål om de kunne tenke seg å være utro noen gang? ............. Anonymous poster hash: 4a6ad...804

Kanskje jeg bare har vert med ærlige menn jeg da:) var med en fyr som ble forelska i en annen dame men han sa fra at jeg var stygg og at han ikke fant meg tiltrekkende i det hele tatt, før han gjorde noe med henne. Der svei såklart, men så møtte jeg han fantastiske her. Håper vi blir gift Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Sjarmør, både eksen og nåværende kjæresteAnonymous poster hash: 969ed...4c1

Min nåværende kjæreste - ja. Eksen nei.. Gikk dessverre opp noen kilo etter svskapet med vårt barn, og var sikkert ikke flink nok å sminke meg og slik. Så jeg skjønner han på et vis.. Og ønsker han alt godt. Nydama hans er skikkelig lekker. Hun liker ikke barn da.. Så samvær foregår uten henne tilstede. Utover det ønsker jeg han alt godt.

 

Anonymous poster hash: 04b16...1e2

Skrevet

Hvor mange barn har du sa du? 11?

 

Anonymous poster hash: bdea0...0f4

Skrevet

Heldig du.

Spurte mannen om han hadde spist sjokoladen min i kjøleskapet. Nei sa han, han hadde sjokoladebart.

Må flytte fra en slik løgnhals.

 

Anonymous poster hash: 5090d...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...