Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Ungene får stadig klær men ser jo på utegarderoben at vi voksne er kraftig nedprioritert. Skulle fått kjøpt tynn utebukse til meg og bukse og jakke til mannen, samt vintersett til oss begge. Noen som har anbefalinger? Må tåle vann, og være behagelig. Jeg er selv litt overvektig, ikke sånn ekstremt, men vil gjerne ha noe som sitter pent som er litt høye og gode i livet. Bruker L/Xl i Bergans jakker iallefall. Vil gjerne ha noe som varer, men har ikke råd til Norrøna f eks. Anonymous poster hash: 66264...66a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Vi har vært fornøyd med Stormberg. Anonymous poster hash: 86820...d94
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Jeg har Stormberg Anonymous poster hash: c5a3f...adf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg er og kjempefornøyd med stormberg. Jeg synes mange av tingene er litt små i størrelsen, så bestiller gjerne en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Veldig mye av tøyet har brukertilbakemeldinger som er veldig nyttige, der står det hvis det noe folk er misførnøyd med. Anonymous poster hash: ec238...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Jeg er og kjempefornøyd med stormberg. Jeg synes mange av tingene er litt små i størrelsen, så bestiller gjerne en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Veldig mye av tøyet har brukertilbakemeldinger som er veldig nyttige, der står det hvis det noe folk er misførnøyd med. Anonymous poster hash: ec238...3ce Kan anbefale denne buksen her, men den er ikke vanntett, kun vannavstøtende. Den er veldig behagelig, veldig lett og tørker fort. Jeg bruker den kjempemye ute på jobb, jobber i barnehage. Jeg er overvektig, og har mye tøy fra stormberg http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#10079550012 Anonymous poster hash: ec238...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Jeg er og kjempefornøyd med stormberg. Jeg synes mange av tingene er litt små i størrelsen, så bestiller gjerne en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Veldig mye av tøyet har brukertilbakemeldinger som er veldig nyttige, der står det hvis det noe folk er misførnøyd med. Anonymous poster hash: ec238...3ce Du tuller? Stormberg er gigastort i str. Jeg bruker vanligvis M men må kjøpe XS av Stormberg!! Anonymous poster hash: dcd63...03e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Jeg er og kjempefornøyd med stormberg. Jeg synes mange av tingene er litt små i størrelsen, så bestiller gjerne en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Veldig mye av tøyet har brukertilbakemeldinger som er veldig nyttige, der står det hvis det noe folk er misførnøyd med. Anonymous poster hash: ec238...3ce Du tuller? Stormberg er gigastort i str. Jeg bruker vanligvis M men må kjøpe XS av Stormberg!! Anonymous poster hash: dcd63...03e Nei, jeg tuller ikke. Jeg skrev mange av tingene, ikke alle. det kan variere veldig fra produkt til produkt. Jeg synes spesielt at t-skjorter er små i størrelsen, men så har jeg en treningstights som jeg måtte ned 2 størrelser før den passet. Så det var mer bare et tips om at hun burde være litt obs på, det var derfor jeg ba hene lese kundetilbakemeldingene hvis hun finner noe hun vil. Anonymous poster hash: ec238...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Storberget sitt er helt greit etter mening. Prisen er overkommelig og kvaliteten er sånn passelig. Du får hva du betaler for. Hvis du ikke trenger klær til røff eller mye bruk, er dette helt greit tøy. Vil du derimot ha tøy som tåler endel, skal du bruke det mye ute i vær og vind og f.eks leke ute i snøen eller i regnvær så ville jeg gått for noe av bedre kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med både Bergans og Norrøna. Dette er i utg.pkt dyrere lag, men de finnes ofte på tilbud - iallefall Bergans Jeg synes også passformen og holdbarheten er bedre Svalbard-buksa til Norrøna er helt fantastisk! Jeg har hatt min i flere år, og bruker den mye - både sommer og vinter. Og den ser knapt brukt ut! Anonymous poster hash: 80382...278
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Villmarksbutikken har ofte gode tilbud på de kjente merkene, og de har stort utvalg av klær som tåler litt. Hele hurven her kjøper utetøy der, både til jakt, fiske, hundetrening og skole... Anonymous poster hash: 2027a...4d5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Lundhags damebukse med stretchpartier er helt fantastisk👍 Anonymous poster hash: 63f8b...4ee
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Stormberg er et rimelig alternativ. Jeg som er ute 2-4 timer hver dag året rundt kjøper imidlertid arcteryx jakker og marmot bukser! Anonymous poster hash: 41ee7...7b0
Appelsinpiken Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Vi voksne bruker stort sett bergans og twentyfour
Rosepus™ Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Bergans og Norrøna her, Stormberg blir for dårlig med vårt bruk. Har også god erfaring med Didriksons, og Helly Hansen. Min Norrøna jakke innkjøpt i min tid som Røde Korser for 15 år siden er fortsatt hel og fin. Bare synd snitt og form er blitt umoderne men teknisk sett er den gull enda, den er bare så innmari svær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå