Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Lillebroren min fyller 18 år nå rett før jul. Har dere noen forslag på hva jeg kan gi han? Han har da kjæreste og holder på med vektløftning, spiller på instrument og holder på litt med data. Han har ALT av utstyr til vektløftningen, alt det han trenger til instrumentet og alt det han trenger til dataen Andre forslag? Anonymous poster hash: eb39f...36a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Noter Bøker Sngetøy, kjeler osv til han skal flytte hjemmefra Verktøyskrin Joggesko Teaterbiletter Anonymous poster hash: 39ba6...b31
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Min bror får alltid klær. Hva med billetter til noe? En konsert, stand up eller hva han liker. Eller fotballkamp e.l. Anonymous poster hash: 0cbbf...035
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg kjøpte vannkoker, brødrister, vaffeljern og andre sånne ting som er kjekt å ha (og samtidig ikke så nødvendig at studentbudsjettet tillater det) til min lillesøster da hun ble 18. Var kun 6 måneder til hun skulle flytte hjemmefra. 😊 Anonymous poster hash: ee697...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå