Gå til innhold

Hvor viktig er deg å være anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forundrer meg stort på alle "vanlige" tråder her inne, som feks, når starte med mat? Hva kjøpe i julekalendergaver? hva gi i farsdagsgave? Osv der folk svarer normalt, hyggelig, vanlig og kjedelig, men trykker på anonymknappen?

Hvorfor?

Kanskje noen også kan spørre meg hvorfor jeg ikke får meg et liv, og om jeg ikke har viktigere ting å ta meg til, enn å lure på idiotiske ting😄

Anonym eller ikke nå? Ha... Den knappen hadde jeg trykket på automatisk før jeg begynte å skrive innlegget, så lar den stå 😉

Anonymous poster hash: 49c75...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det rdi det er enkelt å finne ut hvem som står bak et nick hvis majenner vedkommende og leser mange inlegg om vanlige ufarlige ting. Jeg har selv kjent igjen 2 og ønsker ikke at andre skal vite hvem jeg er. Jeg ønsker heller i at inleggene mine skal leses i sammenheng. Hvert inlegg skal stå for seg selv uten at noen sjekker hva jeg har skrevet om temaet eller andre ting tidligere.

Anonymous poster hash: 0d3fa...46f
Skrevet

Jeg forundrer meg stort på alle "vanlige" tråder her inne, som feks, når starte med mat? Hva kjøpe i julekalendergaver? hva gi i farsdagsgave? Osv der folk svarer normalt, hyggelig, vanlig og kjedelig, men trykker på anonymknappen?

Hvorfor?

Kanskje noen også kan spørre meg hvorfor jeg ikke får meg et liv, og om jeg ikke har viktigere ting å ta meg til, enn å lure på idiotiske ting

Anonym eller ikke nå? Ha... Den knappen hadde jeg trykket på automatisk før jeg begynte å skrive innlegget, så lar den stå

Pga mangen huske NIKET. og du sier noe i ein tråd som noen ikkje er enige. Å ja det var du som var heilt på tryne i den tråden. Da er du like på tryne her og.

Anonymous poster hash: 98afb...d03

Skrevet

Jeg trodde jeg var forsiktig, men noen klarte å finne meg, og ringte til meg for å lage kvalme.

Det er veldig viktig for meg å være anonym.

Anonymous poster hash: 3d064...453

Skrevet

....fordi du befinner deg på et anonymforum?

Anonymous poster hash: cf57d...013

Skrevet

Man kan jo ha diskutert akkurat dette med venninner, slik at de vil kunne kjenne igjen svaret en gir?

Anonymous poster hash: e625b...515
Skrevet

Jeg vil heller lure på hvorfor det er så viktig for Din Baby at vi ikke skal få være anonyme?

Må bruke nick, endrer man brukernavn endres det på alle tråder, anonymkoder???

Så sitter det anonyme folk, aner ikke om de sitter i Tromsø, eller i nabohuset, og kjenner ip adressene våre og sensurer oss? Er det rett?

Jeg har også kjent igjen to stykker. Vi bor et lite sted.

Mye uskyldig info.

Sofie

5 år.

Krøller.

Turdag i barnehagen på fredag.

To søsken 3 og 9 år.

All inclusive på Tenerife i høstferien.

Bilen en vw touren på verksted.

Hater svigermor 😳

Blir mye info tilslutt! Jeg vil egentlig ikke at noen skal vite at jeg holder på med noe så pinlig som dette som tidsfordriv!

Anonymous poster hash: 5bee4...12b

Skrevet

Jeg befinner meg i en litt sårbar situasjon så dersom noen følger godt med er jeg lett å gjenkjenne i virkligheten. Så derfor signerer jeg alltid med anonym her inne, selvom jeg stort sett svarer vanlig/kjedelig. Men et av de andre forumene signerer jeg med nick.

Anonymous poster hash: 8cd4b...0ee
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Hvorfor?

Kanskje noen også kan spørre meg hvorfor jeg ikke får meg et liv, og om jeg ikke har viktigere ting å ta meg til, enn å lure på idiotiske ting😄

Anonym eller ikke nå? Ha... Den knappen hadde jeg trykket på automatisk før jeg begynte å skrive innlegget, så lar den stå 😉

Man får ti ganger så mye kjeft når man signerer med nick.

Skrevet

Jeg bruker ikke navnet mitt eller nick med mindre jeg absolutt må noe sted på nettet. Betaler også for vpn. Litt paranoid kanskje?

Anonymous poster hash: 20e6d...c25
Skrevet

Jeg gjør det fordi man kan bli sablet ned for den mest uskyldige ytring her inne. Det gjør av en eller annen grunn ikke like vondt å bli hudflettet som anonym. :P

Anonymous poster hash: 224c1...cca
Skrevet

Fordi jeg ikke vil at noen skal se hvor mye jeg dessverre er her inne ;)

Er syk, kommer meg nesten ikke ut, lite nettverk. Er sosial på forumet....

I min første tid på forumet skrev jeg ting som gjorde at det den gang kunne vært mulig å identifisere meg. Ikke for "normale" brukere, men historien her har jo vist flere ganger at ikke alle er normale, og finner glede i å finne andre og trakassere disse.

Selv om det meste i mitt liv nå er endret så ligger jo de gamle trådene der, og da kan man likevel finne meg.... om man er gal nok til å sjekke og dobbelsjekke og trippelsjekke. Det ville krevd ganske mye arbeid, men ikke umulig.

Siden jeg tydeligvis var ganske naiv i begynnelsen her, så ser jeg behovet for å beskytte meg selv, og derfor skriver jeg sjeldent med nick.

Anonymous poster hash: f36cd...560
Skrevet

Det er ikke så viktig å være anonym til dagligdagse spørsmål. Jeg er heller ikke flau av å være her inn. Men jeg har kjent igjen endel, siden de ofte skriver det samme hver gang (omhandler samme tema) eller fordi de har skrevet det på facebook like før. Da tenker jeg at det kan være greit for de at de har valgt å bruke anonymknappen :)

Anonymous poster hash: a9eac...2d9
Skrevet

Bruker anonymknappen kun når jeg vrir og lirer fra meg eder & galle. Ellers ikke. Om folk har intr å vite hvem jeg er, så er det deres interesse og nysgjerrighet.

Fått private mail her inne om jeg er den og den, og skjønner ikke helt poenget men....dem om det☺

Selv så kjenner jeg flere av nickene her, men sender ei heller noe trusselbrev, spør om de er den eller den, eller hva det måtte være.

Gooooood helg sier nå jeg .

Skrevet

Bruker anonymknappen kun når jeg vrir og lirer fra meg eder & galle. Ellers ikke. Om folk har intr å vite hvem jeg er, så er det deres interesse og nysgjerrighet.

Fått private mail her inne om jeg er den og den, og skjønner ikke helt poenget men....dem om det☺

Selv så kjenner jeg flere av nickene her, men sender ei heller noe trusselbrev, spør om de er den eller den, eller hva det måtte være.

Gjør du det altså? Du som virket så hyggelig...

Skrevet

Gjør du det altså? Du som virket så hyggelig...

Hehe.. meget sjeldent jeg slenger no'dritt altså. Er i godt humør for det meste.😀

Skrevet

Bruker hovedsaklig anonymknappen for å slippe å få ørten varsler når folk skriver i samme innlegg.

Anonymous poster hash: fcda2...c5b
Skrevet

Bruker hovedsaklig anonymknappen for å slippe å få ørten varsler når folk skriver i samme innlegg.

Anonymous poster hash: fcda2...c5b

Du kan jo skru av varslene :)

Skrevet

Jeg trodde jeg var forsiktig, men noen klarte å finne meg, og ringte til meg for å lage kvalme.

Det er veldig viktig for meg å være anonym.

Anonymous poster hash: 3d064...453

:o

Jeg gjør det nettopp fordi jeg kan bli gjenkjent. Pluss at jeg har sett hvordan andre har blitt hetset og jagd fra forumet.

Anonymous poster hash: 2d2b2...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...