Gå til innhold

Så stolt over samboer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest så mange innlegg her om graviditet og at mannen går hvis beholder. Jeg spurte samboeren hva som hadde skjedd hvis det var tilfelle.Han sa at det var like mye mannen sitt ansvar å unngå graviditet .Ikke aktuelt her for mannen er sterilisert og jeg har spiral.

Anonymous poster hash: 956af...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, for en Mann! Du er heldig!!! Hvor har du funnet ham??

Anonymous poster hash: 28a71...8b3

Skrevet

Enkelt å si siden det aldri blir tema hos dere. Han svarte vel det han visste du ville høre.

Bra du fant en ting å være stolt av han!

Anonymous poster hash: 01392...325

Skrevet

Oi. Du har trukket gulloddet. Har han en bror?

Visste ikke slike hedersmenn fantes. Trodde det bare var fantasi.

Anonymous poster hash: 34ba2...ea3

Skrevet

:legrine:

Anonymous poster hash: 405c4...8c7
Skrevet

Jeg har ikke tenkt over det en gang jeg, men gjorde det jo nå som jeg så innlegget.

Jeg er 100% sikker på at mannen står last og brast uansett hva som skjer. Det har han bevist gjennom en del tøffe år med sykdom osv.

Han er voksen og vet selvsagt at det skal to til for å bli gravid!

Anonymous poster hash: 13cb7...095
Skrevet

Hihi!! Medaljeutdeling på søndag 😂😂😂

Anonymous poster hash: 4bf18...2bc

Skrevet

Du har sikkert en fantastisk mann som du kan være stolt av, men denne saken er jo urealistisk.

Han kan ikke få barn, du kan ikke få barn, så klart han kan si han ville støttet deg.

Sett at verden ble tom for kakaobønner og følgelig også sjokolade(skrekk) og jeg går rundt å skryter av at jeg ikke spiser sjokolade, se hvor flink jeg er alle sammen! Har ikke rørt sjokolade på tre mnd.

Anonymous poster hash: f9706...5b6

Skrevet

Jeg spurte faktisk kjæresten min om han hadde fått panikk, hvis jeg ble gravid. Nei, det hadde han ikke, da han er så sikker på at vi har en framtid sammen. Dette selv om vi er enige om å ikke få barn sammen, da begge har barn fra før. Men jeg går på prevensjon, så jeg ikke skal bli gravid. Men han er og klar over at blir jeg gravid, så er det nok størst mulighet for at jeg beholder.

Anonymous poster hash: 4f26a...093
Skrevet

Jeg begynner å lure på om min mann er den eneste som ikke ser på abort som et alternativ... Vi var enige om at vi ikke skulle ha flere barn, men ble uplanlagt gravid. Jeg nevnte at jeg ikke trodde jeg klarte å ta abort, da svarte han at det var uaktuelt uansett. Så glad for at det ikke bare er meg som ønsket å beholde...

Vi har for så vidt snakket om dette før. Og har fått forståelsen av at han ikke synes abort er noe å ta lett på. Men var jo usikker på reaksjonen om uhellet skulle skje, da han var så veldig imot å få flere barn. Heldigvis er han en mann som føler at når dette først har skjedd, så gjør vi det beste ut av det. Dagen etter positiv test var han allerede over sjokket og snakket om at det bare ville bli koselig. Selv brukte jeg nok noen flere dager på å bearbeide overraskelsen. Men nå gleder vi oss begge :)

Anonymous poster hash: 82e86...c46

Skrevet

Nei han er enebarn😃

Skrevet

Wow, for en Mann! Du er heldig!!! Hvor har du funnet ham??

Anonymous poster hash: 28a71...8b3

Litt flaut egentlig men traff han på et rølpete utested😊

Skrevet

Nei han er enebarn😃

Hva med faren hans. Er han single ?

Anonymous poster hash: 58491...65a

Skrevet

Enkelt å si siden det aldri blir tema hos dere. Han svarte vel det han visste du ville høre.

Bra du fant en ting å være stolt av han!

Anonymous poster hash: 01392...325

Nei han svarte ikke det jeg ville høre,jeg er helt sikker på at han hadde ment det.Og det er ikke en ting jeg er stolt over han,veldig mange faktisk👍🏼

Skrevet

Jeg begynner å lure på om min mann er den eneste som ikke ser på abort som et alternativ... Vi var enige om at vi ikke skulle ha flere barn, men ble uplanlagt gravid. Jeg nevnte at jeg ikke trodde jeg klarte å ta abort, da svarte han at det var uaktuelt uansett. Så glad for at det ikke bare er meg som ønsket å beholde...

Vi har for så vidt snakket om dette før. Og har fått forståelsen av at han ikke synes abort er noe å ta lett på. Men var jo usikker på reaksjonen om uhellet skulle skje, da han var så veldig imot å få flere barn. Heldigvis er han en mann som føler at når dette først har skjedd, så gjør vi det beste ut av det. Dagen etter positiv test var han allerede over sjokket og snakket om at det bare ville bli koselig. Selv brukte jeg nok noen flere dager på å bearbeide overraskelsen. Men nå gleder vi oss begge :)

Anonymous poster hash: 82e86...c46

En skjønn historie😃.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...