Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg har arvet noen gamle heklede duker, men de har dessverre noen flekker. Fordi flekkene er gamle tenker jeg at vanlig flekkfjerner ikke holder. Kan jeg legge dukene i klor? Eller blir de ødelagt av det? Anonymous poster hash: 44c4b...8bb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Hvis det er godt - og hvitt - bomullsgarn de er heklet i så tåler de som regel klorbehandling. Jeg vet min mor har hatt sine i klor, hun har fått dem av sin mor. Jeg vet ikke blandingen. Ha litt klor i godt med vann og la dukene ligge i inntil flekkene er borte. Skyll godt og vask deretter som vanlig. Anonymous poster hash: fdb25...1a4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Hvis det er godt - og hvitt - bomullsgarn de er heklet i så tåler de som regel klorbehandling. Jeg vet min mor har hatt sine i klor, hun har fått dem av sin mor. Jeg vet ikke blandingen. Ha litt klor i godt med vann og la dukene ligge i inntil flekkene er borte. Skyll godt og vask deretter som vanlig. Anonymous poster hash: fdb25...1a4 Takk for svar😊 Anonymous poster hash: 44c4b...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå