Gå til innhold

Er det virkelig så vanskelig??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man enig om å ikke få flere barn, så steriliserte minst en av to i forholdet seg. Velger man å ikke sterilisere seg, så snakker man også om hva man gjør, hvis uhellet først har skjedd!

Mannen kan ikke bare gå utifra at kvinnen tar abort, og kvinnen kan ikke bare gå utifra at mannen automatisk ønsker å beholde.

Er det så vanskelig?? En slik samtale tar max en time. Alle har vel tid til det?? Så mye hodebry som kunne vært unngått....

Anonymous poster hash: 40e58...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg nevnte det akkurat for mannen etter å ha lest de andre trådene... Jeg: "Du er klar over at jeg ikke tar abort hvis jeg blir gravid, ikke sant?" (Har nevnt det flere ganger før.) Han: "Ja... jeg skal bestille time hos legen i morra."

:P

Anonymous poster hash: d0a1f...da6
Skrevet

Ca 10 sekunder tok det her. ;)

Skrevet

Ikke sant? Utrolig at mange ser på abort som en enkel og grei løsning. Vondt å se...

Anonymous poster hash: 31983...26d

Skrevet

Den praten har vi også hatt. Her utsatte mannen legetime til tross for at jeg minte ham på det jevnlig. Ble uplanlagt gravid, men abort ble aldri nevnt. Nå er vi i grunn litt glad for sommelet hans :) Gleder oss til attpåklatt :D

Ps. Han har bestilt seg time nå 😆

Anonymous poster hash: a1d1f...921

Skrevet

Enig, vi har og hatt den samtalen!

Anonymous poster hash: b35fe...e74

Skrevet

Haha jeg nevnte det akkurat for mannen etter å ha lest de andre trådene... Jeg: "Du er klar over at jeg ikke tar abort hvis jeg blir gravid, ikke sant?" (Har nevnt det flere ganger før.) Han: "Ja... jeg skal bestille time hos legen i morra."

Her tenker jeg da:

Du blir gravid i natt. Du har vært tydelig på at det ikke blir abort. Mannen må akseptere at dere beholder. Evt så må mannen avstå fra sex til sterilisering er på plass. Så enkelt! Men dog visst så vanskelig....

Skrevet

Her tenker jeg da:

Du blir gravid i natt. Du har vært tydelig på at det ikke blir abort. Mannen må akseptere at dere beholder. Evt så må mannen avstå fra sex til sterilisering er på plass. Så enkelt! Men dog visst så vanskelig....

Jepp. Denne mannen kommer nok aldri til å avstå fra sex... Men han er selvfølgelig inneforstått med at det er en sjanse han tar, og innstilt på å akseptere eventuelle konsekvenser av det.

Skrevet

Her tenker jeg da:

Jepp. Denne mannen kommer nok aldri til å avstå fra sex... Men han er selvfølgelig inneforstått med at det er en sjanse han tar, og innstilt på å akseptere eventuelle konsekvenser av det.

👏

Dere har skjønt noe mange i forumet for tiden ikke har skjønt 😂

Skrevet

Vi hadde også denne samtalen.

Vi skal ikke ha flere barn.

Han var redd for sterilisering og ville ikke dette.

Jeg sa jeg kunne gjøre det og at det da går mye mer av våre felles penger.

Mannen sa greit. Og jeg steriliserte meg.

Det går helt greit for kvinner å sterilisere seg også.

Anonymous poster hash: e5f4e...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...