Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 For første gang tenkte jeg å ha pakkekalender til småen med mangler litt innspirasjon Noen som har forslag? Anonymous poster hash: 88886...89d
me_87 Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Snøkule er ofte populært hos de små Prompepute syns fortsatt gutten min på 4 år er veldig morsomt,så kanskje det kan være noe?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Jeg har barn på omtrent samme alder så har noen tips å dele med deg som er kjøpt billig på ebay: Lekekikkert til 35 kr pil og bue 30 kr justerbar basketkurv med stativ 120 kr Minions figur som gir deg automatisk tannkrem når du tar tannbørsten inn i munnen hans 105 kr Minions nattlampe 40 kr Minions julepute 30 kr Anonymous poster hash: ee474...d0a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Duplo Puslespill Dyr/dinosaurer Lotto spill Villkatten spill Hama perler Malebrett Sprettball Badeleker Fargerstifter man kan bruke i badekar/dusj Magisk klut Forstørrelsesglass Rumpeakebrett Termos Matboks Rosineske Kule vanter Pepperkakeformer Bok
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Småbiler Små dyr eller figurer, som dinosaurer e.l. Sokker med nisser på Sjokoladenisser Nisseservice, f.eks skål, krus e.l. å spise frokost av i jula Sprettball Vindusklistremerke med julemotiv til å pynte på rommet sitt Anonymous poster hash: 01c1b...8bb
TPK Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Mine gutter er 3 og 5 og skal få: Tannbørste Små rosinpakker Badeleker Fargeblyanter Sokker Nissedrakt når de skal ha nissefest i bhg (pakker inn den de har fra før) Pepperkakeformer den dagen vi skal bake Julekule Julefilm på deling på julaften Lykketroll Truser Perler Noe dill til å lage julepynt av Smoothie (sånn til babyer, de elsker det, hehe) Godteri på lørdagene
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 På den alderen er det kanskje fint med duplo? En stor pakke med duplo (gård el.) dekker hele kalendere og er kjempespennende Anonymous poster hash: efb5e...c24
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Fargebad kuler og malesåpe fra helsekosten (hudvennelig), nye tegnesaker, play doh, blinketannbørste, kule reflekser, nisse sjokolader på lørdagene, noen tøffe pepperlakeformer, julebok og julefilm er ting som har vært populært her.
Miss Chocolate Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 (endret) Har kjøpt de første tingene i dag til min gutt på 3 år: - prompepute - såpebobler som ikke sprekker - kortspill Fantorangen - Kinderegg til søndagene - stor sjokoladenisse m/smarties til julaften Bare noen igjen 😆 Endret 6. november 2015 av chocolate
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Har kjøpt de første tingene i dag til min gutt på 3 år: - prompepute - såpebobler som ikke sprekker - kortspill Fantorangen - Kinderegg til søndagene - stor sjokoladenisse m/smarties til julaften Bare noen igjen Hvor får en kjøpt sånne såpebobler?Småen hadde elsket det! Anonymous poster hash: 88886...89d
Miss Chocolate Skrevet 6. november 2015 #11 Skrevet 6. november 2015 Har kjøpt de første tingene i dag til min gutt på 3 år: - prompepute - såpebobler som ikke sprekker - kortspill Fantorangen - Kinderegg til søndagene - stor sjokoladenisse m/smarties til julaften Bare noen igjen Hvor får en kjøpt sånne såpebobler?Småen hadde elsket det! Anonymous poster hash: 88886...89d Jeg så de også hadde på søstrene grene, men jeg kjøpte på extra leker. Hang sammen med vanlige såpebobler 👍🏻
Miss Chocolate Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Ser ut sånn her: http://www.vitenwahl.no/catalog/product/gallery/id/186/image/407/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå