Gå til innhold

Bør jeg uroe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17+4, og andregangs. Føler jeg har ett skikkelig trykk inne i livmoren, nesten som det presset før en mens. I tillegg hadde jeg skikkelig "vannete" utflod tidligere i dag. Var plutselig våt nedover låra. Er dette noe jeg bør uroe meg for?

Anonymous poster hash: fd5ef...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende alt er i skjønneste orden! Mye rar utflod under svangerskap.

Men du må få undersøkt dette! Ring til jordmor i morgen, eventuelt legevakt i dag hvis det blir verre.

Skrevet

Men du må få undersøkt dette! Ring til jordmor i morgen, eventuelt legevakt i dag hvis det blir verre.

Tenker du da at jeg må få sjekket mtp utfloden eller trykket jeg kjenner? Har ikke merket at det har kommet mer vannette utflod etter det tidligere i dag, men trykket er intenst (men ikke vondt)

HI

Skrevet

Tenker du da at jeg må få sjekket mtp utfloden eller trykket jeg kjenner? Har ikke merket at det har kommet mer vannette utflod etter det tidligere i dag, men trykket er intenst (men ikke vondt)

HI

Jeg er ikke lege eller jordmor, men tenker at alle bekymringer rundt svangerskap bør undersøkes fordi så mye står på spill.

Mest sannsynlig er det ingenting, men fint å være sikker på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...