Gå til innhold

Noen her som har matkasse fra Godt levert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken meny har dere og er dere fornøyd med mengden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytter på meny fra uke til uke etter hva jeg syns ser best ut. Er ofte nok til 7 middager for oss, vi har det derfor ikke hver uke. Det blir mye rester

Anonymous poster hash: 550b6...033
Skrevet

Har hatt både ekspressmeny og barnemeny. God og rikelig med mat, vi er 5 stk og den til 4 var nok for oss. 

Vi har ikke lenger, da jeg synes det tar altfor lang tid å lage, det tar over dobbelt så lang tid å lage som det står og det er veldig travelt mens det står på. I tillegg blir det myyye oppvask!

Anonymous poster hash: 4b394...1db
Skrevet

# 2 : Vi er forresten en familie på 4. Jeg syns ikke rettene tar lengre tid å lage enn det som står i oppskriftene, på normal meny tar det heller litt kortere. Og hvordan det kan bli mer oppvask enn ved all annen matlaging skjønner jeg ikke helt? Hos oss blir det helt normalt med oppvask

Anonymous poster hash: 550b6...033
Skrevet

Takk for svar begge to :)

Jeg visste ikke at man kan velge forskjellig meny fra uke til uke, og det er egentlig veldig smart.

Skrevet

Vi har hatt både normalmeny, ekspressmenyen og barnemenyen. Har ingenting nå. Grunnen til at vi sluttet, var at det ofte var lite mat til oss. Vi er fem, men kan like gjerne være sju eller åtte eller fire til middag. Synes fleksibiliteten ble for liten, og likte ikke at det plutselig ble vanskelig hvis et eller flere av barna hadde besøk.

Ekspress og barn passet best for oss i smak og kombinasjoner. Synes særlig jeg fikk utvidet repertoaret av fisk og av tilbehør. Mannen mente det alltid tok lenger tid enn det som var angitt, men det sier nok mest om at det i hovedsak er jeg som lager mat hos oss.

Skrevet

Vi varierer mellom barnemeny og grete roede meny. 2 voksne og 1 barn. Mye deilig og variert mat. Vi er kjempefornøyd

Anonymous poster hash: 67a0f...479
Skrevet

Vi varierer mellom barnemeny og ekspress. Er veldig fornøyde! Noe av det tar lenger tid enn oppgitt, men stort sett er det greit. Barnemenyen blir mest brukt her, både voksne og barn liker den best. Alltid mat til overs. Vi er to voksne og ti små barn.

Anonymous poster hash: aac2c...0f2

Skrevet

Vi varierer mellom barnemeny og ekspress. Er veldig fornøyde! Noe av det tar lenger tid enn oppgitt, men stort sett er det greit. Barnemenyen blir mest brukt her, både voksne og barn liker den best. Alltid mat til overs. Vi er to voksne og ti små barn.

To voksne og TO små barn er vi. Hadde nok blitt for lite mat ellers 😵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...