Gå til innhold

Kobberspiral og oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få satt inn kobberspiral snart og leste at etter innsetting stikker to tråden ut av vagina?

Hvordan er det med oralsex? Ubehagelig for mannen?

Kom gjerne med +/- med kobberspiral

Anonymous poster hash: 97160...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis trådene er så lange blir både penetrering og oralsex ubehagelig for begge to vil jeg tro.

Trådene klippes så korte at de ikke skal være i veien, de skal langt ifra henge utenfor. Hvis de er plagsomme må du tilbake til legen og få de justert.

Skrevet

De stikker ikke ut av vagina. De skal stkke litt ut fra livmorhalsen oppe i skjeden slik at man har noe å trekke i når man skal ha den ut igjen. Min mann merket den kun en sjelden gang. Aldri ved oralsex. Ta må han jo stikke tunga laaangt opp i skjeden.

Jeg fikk kraftige mensblødninger av kobberspiralen. Oppdaget også at kobberet førte til hormonubalanse i kroppen da det ga økt østrogenproduksjon. Så jeg fikk den tatt ut.

Ble veldig kjent med egen syklus, så vi har brukt kondom og sikre perioder i fem år nå uten å bli gravid.

Anonymous poster hash: 5df05...568

Skrevet (endret)

Trådene er ikke noe annerledes enn på en hormonspiral. De er der for at man skal kunne dra spiralen ut igjen!

De stikker ikke ut av vagina, men ut av livmorhalsen. De skal være så korte at man ikke kjenner de ved vanlig penetrering.

Endret av kamomille
Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂😂. Dagens latterkule!! 😂😂😂

Anonymous poster hash: 89712...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...