Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jente 5 år skal ut å fly alene for første gang. Jeg tenkte ikke over at det var Widerøe jeg bestilte med... 40 min flytur. Har ditt barn fløyet med de? Anonymous poster hash: 2a3b8...f50
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Ja, har sendt barn alene med Widerøefly flere ganger. Fungerer helt fint, samme måte som med SAS. Anonymous poster hash: 8fc4a...33a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Har selv fløyet mye med Widerøe og det er alltid type 50% sjangse for at flyet ikke letter. Nesten alltid noe tull. Jeg hadde ikke sendt en 5åring alene med Widerøe Anonymous poster hash: 50b41...8a4
Serepta Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Ja, flere ganger. Også med mellomlanding (samme fly videre) Har aldri vært hverken problem eller forsinkelser.
Mamma_til_2 Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Ja ikke noe problem, hun storkoste seg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Det gikk veldig fint! Ungen synes flyturen var for kort! De var et par tre unger som fløy alene og hadde det veldig hyggelig. Flyvertinnen hadde god tid til dem. MEN jeg anbefaler jo at barnet har flydd før, så det vet hva det dreier seg om! Anonymous poster hash: f6b98...c5e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Har selv fløyet mye med Widerøe og det er alltid type 50% sjangse for at flyet ikke letter. Nesten alltid noe tull. Jeg hadde ikke sendt en 5åring alene med Widerøe Anonymous poster hash: 50b41...8a4 Hvordan kan du påstå noe slikt? Da har du isåfall vært veldig uheldig med dine flyvninger. Widerøe har veldig mange daglige avganger, og er blandt europas mest punktlige flyselskap. Klart det kan bli kanselleringer og forsinkelser når det f.eks er uvær, men det gjelder alle flyselskap. Og foreldrene følger jo barnet til flyplassen, så det er jo ikke slik at barnet blir alene dersom flyet er forsinket. Det er ingen forskjell på å sende barn alene på Widerøe i forhold til andre selskaper. Det er imidlertid en fordel at flyene er mindre, og dermed færre passasjerer, for da har flyvertinnen/flyverten bedre tid til å ta seg av barn som reiser alene Anonymous poster hash: 2eb9f...396
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Har selv fløyet mye med Widerøe og det er alltid type 50% sjangse for at flyet ikke letter. Nesten alltid noe tull. Jeg hadde ikke sendt en 5åring alene med Widerøe Anonymous poster hash: 50b41...8a4 Hvordan kan du påstå noe slikt? Da har du isåfall vært veldig uheldig med dine flyvninger. Widerøe har veldig mange daglige avganger, og er blandt europas mest punktlige flyselskap. Klart det kan bli kanselleringer og forsinkelser når det f.eks er uvær, men det gjelder alle flyselskap. Og foreldrene følger jo barnet til flyplassen, så det er jo ikke slik at barnet blir alene dersom flyet er forsinket. Det er ingen forskjell på å sende barn alene på Widerøe i forhold til andre selskaper. Det er imidlertid en fordel at flyene er mindre, og dermed færre passasjerer, for da har flyvertinnen/flyverten bedre tid til å ta seg av barn som reiser alene Anonymous poster hash: 2eb9f...396 og min erfaring er at de siste flyene som settes på bakken er widerøes. Flinke flygere Anonymous poster hash: fb0d4...992
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Ville aldri sendt en 5-åring med fly alene, uansett hvilket flyselskap det var. Anonymous poster hash: 779da...032
TinaK 1990 Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Jeg hadde aldri sendt 5-åringen alene på fly. 8 åring, ja...ikke yngre
overlord Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Hvilket flyselskap har ingen relevans. En 5-åring har ingenting i et fly alene å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Jeg hadde heller ikke sendt en 5 åring alene 😕 Anonymous poster hash: 34727...2ca
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Hun har flydd sammen med oss mange ganger. Jeg tenkte mer på det med at de små flyene bråker vel en del mer? Hun har ikke flydd Widerøe før. Men at det er færre passasjerer kan jo være bra som en over her sier. Jeg synes det er merkelig å skrive at dere aldri ville sendt en femåring alene med fly, det kommer jo helt an på barnet. Jeg er sikker på at hun vil klare det helt fint. Anonymous poster hash: 2a3b8...f50
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Reiste selv med Widerøe når jeg var 5-6 år, ingen problem 😊 Var en 20 min flytur.. Tror det kommer veldig an på barnet som hi sier! Anonymous poster hash: c00cb...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå