Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Noen som har tips? Må være veldig god:-) Anonymous poster hash: db7c7...ed1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Jeg kjøpte Jean Paul Gaultier LE Beau homme til kjæresten min. Den er fantastisk. Og veldig ham! ❤️ Anonymous poster hash: 1cc0e...3e9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Jeg kjøpte Jean Paul Gaultier LE Beau homme til kjæresten min. Den er fantastisk. Og veldig ham! ❤️ Anonymous poster hash: 1cc0e...3e9 Le beau male heter den Anonymous poster hash: 1cc0e...3e9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Paco Rabanne 1 million Den er supergod!!!! Anonymous poster hash: 4acd4...786
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Hva man liker av parfyme er veldig individuelt, så akkurat det er faktisk en gave jeg ikke ville ha tatt sjansen på å gi. Jeg fikk en gang en parfyme av kjæresten som han elsket, men som jeg opplevde som kvalmende. Orket ikke å bruke den, og han ble såret. Veldig lite vellykket. Anonymous poster hash: 8ba05...616
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Hva man liker av parfyme er veldig individuelt, så akkurat det er faktisk en gave jeg ikke ville ha tatt sjansen på å gi. Jeg fikk en gang en parfyme av kjæresten som han elsket, men som jeg opplevde som kvalmende. Orket ikke å bruke den, og han ble såret. Veldig lite vellykket. Anonymous poster hash: 8ba05...616 Helt enig! Og parfyme lukter forsljellig på forskjellige personer, så det er ikke en bra gaveide! Anonymous poster hash: 14ced...a8d
MarianeA Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Hadde heller ikke turt å kjøpe parfyme til kjæresten. Sjansen for å treffe blink er ikke så stor her i gården ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 invictus er poplært her Anonymous poster hash: 0bbff...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå