Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 For tre ganger siden kom den en uke før tiden og var endel kraftigere enn ellers. Sist kom den tre dager for sent og var veldig kort med nesten ingen blødning. Og nå ser det ut til at den kommer nå, 11 dager før tiden?!.. Før dette har den alltid vært veldig stabil og kommet akkurat når den skal. Jeg er 35 år og er nesten redd jeg kan miste den snart? :/ Anonymous poster hash: 6150c...d70
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Jeg har det akkurat som deg, og er like gammel. Var hos gyn forrige uke og tok masse prøver, ul og blodprøver. Begynn der. Anonymous poster hash: e4ec9...a4f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Hva viste disse prøvene da? Som ul og blodprøver?..Kjenner jeg er helt stresset! Kjæresten og jeg har begynt å prate om barn, og det er mitt største ønske! Så jo, jeg er litt på tuppa.. Anonymous poster hash: 6150c...d70
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Dytt.. Anonymous poster hash: 6150c...d70
hysterika Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Det begynte sånn hos meg, først fikk jeg mensen for ofte, så fikk jeg mensen for sjelden, og nå har jeg ikke hatt mensen på ett år. Er 39 år, og gynekologen sa til meg at det er bare sånn det er, jeg er ferdig med å menstruere. Kom deg til legen, du kan bli satt på hormonkur og kanskje bli gravid fort som fy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå