Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Mistet jobben i september. Nå hatt jeg gått hjemme i over en måned..søkte på masse i begynnelsen. Nå ser jeg ikke på jobbannonser hver dag en gang. Er blitt såå redd for å starte i ny jobb. Kjempevanskelig å få seg jobb her og umulig når jeg er så lite aktiv..er bare så redd. Føler selvtilliten er helt borte Anonymous poster hash: 5b048...307
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Da er vi to. Jeg har vært ledig lengre enn deg, og for hver måned som går er det mindre sjanse for å finne noe. Er ikke redd for å starte i en ny jobb, men selvtilliten har absolutt fått seg en knekk og økonomien er et katastrofeområde. Får lyst til å gråte hver gang jeg ser artikler av typen "100 000 ledige- sprer seg til hele landet" og "400 søkere til deltidsstilling på Rema- Tom fikk jobben!". Anonymous poster hash: df41d...11c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Om det er noe trøst er du ikke alene. Gikk selv ledig noen måneder og innså at det er veldig vanskelig finne noe. Begynte derfor på studier men pga stort dtudielån fra før er det råtøft men jeg går så lenge det går rundt økonomisk. Meldte meg som vikar innen omsorg og jobber en del- selv med utdannelse innen noe noe helt annet. Har også vært avlastningshjem gjennom barnevernet i flere år og det sper på litt. Den dagen jeg må over på dagpenger igjen må jeg også slutte skolen. Med overskrifter om innstraminger blir jeg livredd. Livredd for å må flytte osv:/ Jeg tror det blir verre for nordmenn fremover- spesielt de som skulle trenge hjelp i perioder. Vil råde deg til å melde deg som vikar så raskt som mulig. Det vil bli flere om vikarjobbene og det vil hjelpe deg å komme deg ut. Anonymous poster hash: a8b79...fee
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Vel, oljebransjen her - går oppsigelsestid ut desember. Tiden vil vise hvordan det går... så du er ikke alene! Hiver meg på nettstudier, tenker jeg. Anonymous poster hash: 1d59b...adc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Hvor kan jeg melde meg som vikar da? Har registrert meg hos flere bemanningsbyrå hvis det er det som menes. Vurderer mer studier jeg også.. men lenge til det evt begynner og enda mer lån. Sukk Anonymous poster hash: 5b048...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå