Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Skal i bryllup til fetteren min som jeg ikke har kontakt med og ser svært sjeldent. Kan faktisk ikke huske sist. Er mange år siden. Samboeren min er også invitert, men har aldri møtt han. Jeg har heller aldri møtt forloveden. Hvor mye bør vi gi i bryllupsgave? Anonymous poster hash: 26735...9b7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 1000. Anonymous poster hash: 932f4...674
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Takk for svar. Noen flere som har meninger? Anonymous poster hash: 26735...9b7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Ikke helt svar på det du spør om, men jeg tror kanskje jeg hadde vurdert å droppe bryllupet. Jeg ser liksom ikke poenget med å gå i bryllupet til noen jeg ikke kjenner. Men hvis det ikke er et alternativ, og dere begge skal i vei, så bør nok gaven ha en verdi på rundt tusenlappen. Anonymous poster hash: 0b5d8...28d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Ikke helt svar på det du spør om, men jeg tror kanskje jeg hadde vurdert å droppe bryllupet. Jeg ser liksom ikke poenget med å gå i bryllupet til noen jeg ikke kjenner. Men hvis det ikke er et alternativ, og dere begge skal i vei, så bør nok gaven ha en verdi på rundt tusenlappen. Anonymous poster hash: 0b5d8...28d Jeg kjenner han jo forsåvidt. Møttest alltid i familiebesøk da jeg var yngre, men ikke møtt han på år og dager nå. Jeg har veldig liten slekt. Tanten og onkelen blir nok også skuffet om vi ikke kommer. Dessuten er bryllupet ikke langt vekk. Hadde ikke giddet å reise til andre delen av landet for dette bryllupet. Anonymous poster hash: 26735...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå