Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Skal ha planlagt ks (medisinske grunner) om to uker egentlig, men ble lagt inn i går pga rier. Fikk nå beskjed om at datteren vår må hentes ut idag. Litt lettere sjokkert, redd og forvirra, samtidig som jeg jo også gleder meg til å holde henne i armene. Virkelg sant som de sier, ingen vet hva dagen bringer... Anonymous poster hash: 4a568...bdd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Gratulerer med barnet som kommer før du vet ordet av det Anonymous poster hash: 46043...756
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Så spennende Jeg skulle også ha planlagt snitt med yngste barnet, men en uke før datoen gikk vannet. Da vannet var gått fikk jeg rier og vips ble det et hastesnitt klokken halv ti på kvelden en uke tidligere enn det planlagte. Jeg synes det var like greit da, jeg grudde meg veldig til snittet. Jeg måtte også ha snitt for å få barnet trygd ut, men var livredd og ønsket føde vaginalt selv. Så da var det like greit å bare bli kastet ut i det istedenfor å bruke siste uka som gravid på å grue meg mer og mer... Anonymous poster hash: 37ddc...a71
kristinehufine Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Gratulerer ❤️❤️ Venter i spenning selv! To dager til termin. Håper kanskje noe starter her også!! ☺️☺️☺️
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Så spennende! Det samme skjedde meg meg, ble lagt inn med rier, og fikk beskjed om at han skulle ut morgenen etter med ks. 4 uker før termin da, men det gikk bra!:-) Anonymous poster hash: 042dd...6a1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Gratulerer, går nok veldig bra Lykke til Anonymous poster hash: 3e5b5...34f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #12 Skrevet 6. november 2015 Tusen takk alle sammen, dette er herlig Anonymous poster hash: 4a568...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #13 Skrevet 6. november 2015 Lykke til og gratulerer så mye <3 Gleder meg til det blir min tur til å møte frøkna i magen. Følesen av å være mor og den kjærligheten man føler for sine barn er ubeskrivelig! Anonymous poster hash: b025b...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå