Gå til innhold

Programmet "kjære mamma"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser det?

Synes det var litt merkelig konsept.

Koselig og fokusere på gi hverandre ros,men var litt merkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så første episode på mandag, etter det virker ikke kanalen hos meg.. Kjedelig. Virket som et koselig program. :)

Anonymous poster hash: 4a288...4da
Skrevet

Er det bare jeg som får dårlig samvitighet etter å ha sett dette programmet eller?

I programmene så virker det jo som alle foreldrene er perfekte å gjør alt etter boken.

Anonymous poster hash: 67d45...2f7
Skrevet

Er det bare jeg som får dårlig samvitighet etter å ha sett dette programmet eller?

I programmene så virker det jo som alle foreldrene er perfekte å gjør alt etter boken.

Anonymous poster hash: 67d45...2f7

Det er fordi de vet de gjør mer enn flertallet at de melder seg på! Drit i det, du er god nok :)

Anonymous poster hash: d1cf5...c1a

Skrevet

Jeg så ett program og fikk en følelse av at det hele var iscenesatt. Programmet jeg så handlet om en ung mor med to små barn. Moren selv hadde hatt en vanskelig barndom. Alt virket veldig perfekt, nesten så det ble litt "for kamera".....Til og med mannen sa "lurer på om det er slik HVER DAG hos dem??"<br /><br />Det tror jeg nok ikke, men jeg tenker kanskje at de som melder seg på slike program har et behov for bekreftelse?

Anonymous poster hash: 9048b...cd2

Skrevet

Selvfølgelig er det iscenesatt. Jeg ville jo ikke vist frem rotet mitt på tvn, eller mine opplagte upedagogiske øyeblikk som forekommer ganske ofte. Man viser jo bare frem det beste. Jeg kunne også fremstilt meg selv som helt perfekt der. 

Anonymous poster hash: 3ca74...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...