Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg er hjemme i permisjon nå og den opprinnelige planen var at jeg skulle være hjemme frem til jul før pappaen skulle overta. (han skal ha en del av fellesukene) Vi har nå blitt enige om at vi vil starte litt gradvis, jeg er hjemme 2 dager i uken og han 3 i en periode. Vi skal informere arbeidsgiverene våre og regner med at det vil gå bra. Men hvordan gå frem mot nav. Foreløpig er det kun jeg som har levert søknad om permisjon og der står den opprinnelige planen. Han har ikke levert enda. Må jeg levere ny søknad nå, eller holder det at pappaen sender inn. Noen som vet? Anonymous poster hash: 39761...6ee
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Kan dessverre ikke svare deg på det, men kan tipse deg om chatte-tjenesten til NAV om foreldrepenger. Der får du svar med en gang, vi fikk god hjelp der, Anonymous poster hash: 74bc9...f1c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Dere søker gradert uttak begge to. Skjema på sidene til nav og få bekreftelse fra arbeidsgivere. Anonymous poster hash: 76f5d...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå