Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg har fått seks stikk fordelt på hele kroppen. Antar det ikke er fuglelopper da disse vel biter mer i klynger? Ute har jeg ikke fått det (lite bikinibruk ute for tiden). Hva kan det være? Det ser ut som myggstikk og klør noe forferdelig. Anonymous poster hash: f194e...503
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Kan være veggdyr (bedbugs) Utrolig kjipt (og dyrt) å få i hus, men begynner (dessverre) å bli alt for vanlig Anonymous poster hash: a8c3d...4b5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Huff, det høres ille ut. Hvordan sjekker man om man har fått dette? Og hvordan får man det, kan katter dra det med seg inn? Anonymous poster hash: f194e...503
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Nå har jeg lest og sjekket litt mer, og kommet fram til at det må være lopper. Kattefaen har det med å snike seg inn i senga, men nå får det være nok. Veggdyr er det nok ikke. Anonymous poster hash: f194e...503
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Huff, det høres ille ut. Hvordan sjekker man om man har fått dette? Og hvordan får man det, kan katter dra det med seg inn? Anonymous poster hash: f194e...503 Google de!Disse dyrene gjemmer seg om dagen, de er umulig å få øye på. De kommer bare ut om natten, de kjenner varmen fra mennesker, kryper opp i sengen, biter og gjemmer seg igjen. Om man har mange (hatt i lang tid) kan man ofte se avføring under sengen, ofte rundt feste til sengetolpen. Katter kan ikke dra dette inn, men møbler kjøpt brukt, en venn kan ha hatt det i klærne sine osv. Disse dyrene er langt fra farlig, men skrekkelig ubehagelig å få i hus. Les på nettet, masse informasjon der. Bedbug på engelsk Veggdyr på norsk Anonymous poster hash: a8c3d...4b5
n74 Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Høres ut som fuglelopper for meg. Det fine med det er at det er barene skifte sengetøy og støvsugd godt de stedene hvor katta ligger , så er du kvitt den😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Nå har jeg lest og sjekket litt mer, og kommet fram til at det må være lopper. Kattefaen har det med å snike seg inn i senga, men nå får det være nok. Veggdyr er det nok ikke. Anonymous poster hash: f194e...503 Så bra! Lopper er langt før å foretrekke enn veggdyr. Selv om lopper er kjipt, er det lettere å bli kvitt Anonymous poster hash: a8c3d...4b5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Her våknet min jente opp med armen full av noe som så mistenkelig ut som myggstikk før helgen. Jeg fortalte henne at DET var det i alle fall ikke, er ikke mygg i slutten av oktober!! Senere på ettermiddagen var vi på rommet hennes, og hva ser vi? Joda 2 stk mygg som surrer rundt... Så se ikke helt bort fra myggen du Anonymous poster hash: 3225d...50a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Vi jager fremdeles veps her daglig Anonymous poster hash: f685e...afd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Vi var i skogen i går,og det er fortsatt både mygg og knott her. Fluer,veps og blomster som om det skulle vært tidlig vår,spør du meg... Veggdyr gjemmer seg ofte bak bilder på veggen og under ting. De liker seg der det er mørkt. Men skift sengetøy og støvsug madrass og rengjør soverommet. Se om det kommer flere stikk/bitt i natt. Isåfall ville jeg gått grundigere til verks. Har dere fuglerede utenfor soverommet,kan det også komme fuglelopper derfra. Anonymous poster hash: c0e78...f6f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #11 Skrevet 5. november 2015 Hvor bor du hi? Det kan være hjortelusflue og... Anonymous poster hash: f40b2...16a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. november 2015 #12 Skrevet 5. november 2015 Det har nettopp gått skabb her i området. Klør veldig, og ser ut som stikk i området det klør...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Jeg bor i Asker. Jeg satser på at en god rengjøring hjelper. Har forresten oppdaget flere nye steder som klør/stikk i løpet av dagen, men jeg antar at det er noen jeg fikk i natt som jeg ikke oppdaget med en gang. Hmmm, jeg gikk en lang tur i skogen i går ettermiddag/kveld, men jeg hadde jo klær på, og jeg har fått stikk på leggene og ryggen. Blant annet. Anonymous poster hash: f194e...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå