Gå til innhold

Poncho - se ut som et telt du og!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare keg som misliker ponchoer? Ser skiiiiiikkelg teit ut :D som om man ikke fant jakka si og tok på seg det første teppet man så.

Anonymous poster hash: f4984...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fin og formet poncho er supert, men det finnes mange dårlig lagde og da blir det telt.

Skrevet

"Nå mangler du bare panfløyten" sa mannen min når jeg tok på min nyinnkjøpte poncho 😂

Enig i at det ikke er det fineste, men mykt, behagelig og skjuler valker. Og "lov" i kontormiljøet der jeg jobber.

Skrevet

"Nå mangler du bare panfløyten" sa mannen min når jeg tok på min nyinnkjøpte poncho 😂

Enig i at det ikke er det fineste, men mykt, behagelig og skjuler valker. Og "lov" i kontormiljøet der jeg jobber.

Haha. Festlig mann. 😂😂😂

Poncho er fint på tyyyyyynne folk med trang bukse under.

Tykke folk ser enda tykkere ut i poncho.

Anonymous poster hash: ddc8d...558

Skrevet

Haha. Festlig mann. 😂😂😂

Poncho er fint på tyyyyyynne folk med trang bukse under.

Tykke folk ser enda tykkere ut i poncho.

Anonymous poster hash: ddc8d...558

Sannhet med modifikasjoner! ;)

Jeg er veeeldig tynn, har store pupper til kroppen min, liten midje og brede hofter. Beina mine er derimot altfor spinkle og med poncho ser det ut som om jeg har putta på meg en eske :P Blir en firkant med to streker til ben..

Anonymous poster hash: 5b051...303

Skrevet

Poncho skjuler i hvert fall ingenting. Syns det ser best ut på høye damer uten ekstra kilo på kroppen.

Skrevet

Poncho skjuler i hvert fall ingenting. Syns det ser best ut på høye damer uten ekstra kilo på kroppen.

Den er ikke slankende nei, men du SER ikke valkene iallefall 😄 Jeg er høy da..hehe.
Skrevet

hehehe, mye morsomme kommentarer fra dere her :legrine:

Forøvrig helt enig i at det kan se litt ut som et teppe.

Men syns det er mange fine og på noen er det fint - men på meg ser det virkelig IKKE bra ut! ;)

Skrevet

Jeg er lav, og ikke syltynn. Beina forsvinner helt, og jeg ser ut som en liten, tjukk meksikaner.

Har ikke kjøpt meg poncho for å si det sånn.

Skrevet

Rart hvordan moten går i bølger!!

Jeg får grave fram den jeg kjøpte sist poncho var på moten, for en 10-12 år siden!

Anonymous poster hash: 5d58c...f80

Skrevet

Jeg ser ut som Kheopspyramiden i ull når jeg har poncho på. Helt forferdelig😖

Anonymous poster hash: 9e915...aaf

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

:hoho: mange morsomme svar her!

Og nei, poncho er ikke for min kropp heller! Dessuten får jeg helt neller av ikke å ha armer man kan bevege fritt...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men, jeg synes faktisk mange kler den!

Skrevet

Men, jeg synes faktisk mange kler den!

Du kan jo bli et 'vandrende ullteppe '! :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

:hoho: mange morsomme svar her!

Og nei, poncho er ikke for min kropp heller! Dessuten får jeg helt neller av ikke å ha armer man kan bevege fritt...

Men ... Du er jo Undrende Poncho?

Skrevet

Poncho er uaktuelt! Jeg er liten og har store pupper. Ser ut som en småskjev bordlampe i det plagget. Ikke bra

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
:hoho: fanden...det har dere jo helt rett i! Poncho må herved revurderes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...