Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 De har med barna på matlaging ofte, ca 1 gang pr uke, og da tar de bilder osv som vi foreldre får se. Dette er alder 0-3 år. Det står alltid på ukeplanen hva de skal gjøre og hvem som gjør hva, og hvem som skal være med og lage mat den og den uken. Og mitt barn får ALDRI være med! De gir barnet ikke en sjans engang! De jevnaldrende har vært med opptil flere ganger, men de utestenger mitt barn. Hvordan skal jeg ta tak i det, da? Her hjemme hjelpes det til med alt mulig, elsker å vaske og kaste søppel og hjelpe til med alt sånt. Anonymous poster hash: 035e6...fe9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 De har med barna på matlaging ofte, ca 1 gang pr uke, og da tar de bilder osv som vi foreldre får se. Dette er alder 0-3 år. Det står alltid på ukeplanen hva de skal gjøre og hvem som gjør hva, og hvem som skal være med og lage mat den og den uken. Og mitt barn får ALDRI være med! De gir barnet ikke en sjans engang! De jevnaldrende har vært med opptil flere ganger, men de utestenger mitt barn. Hvordan skal jeg ta tak i det, da? Her hjemme hjelpes det til med alt mulig, elsker å vaske og kaste søppel og hjelpe til med alt sånt. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Kan du ikke bare spørre om de glemt av ditt barn da, kanskje du får en fornuftig forklaring Anonymous poster hash: fa9f9...1f0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 De har med barna på matlaging ofte, ca 1 gang pr uke, og da tar de bilder osv som vi foreldre får se. Dette er alder 0-3 år. Det står alltid på ukeplanen hva de skal gjøre og hvem som gjør hva, og hvem som skal være med og lage mat den og den uken. Og mitt barn får ALDRI være med! De gir barnet ikke en sjans engang! De jevnaldrende har vært med opptil flere ganger, men de utestenger mitt barn. Hvordan skal jeg ta tak i det, da? Her hjemme hjelpes det til med alt mulig, elsker å vaske og kaste søppel og hjelpe til med alt sånt. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Kan du ikke bare spørre om de glemt av ditt barn da, kanskje du får en fornuftig forklaring Anonymous poster hash: fa9f9...1f0 Glemt hver uke i 1 år? De sier barnet er en håndfull. Dvs han sitter ikke og leker med biler rolig på gulvet hele dagen, men liker å være aktiv. Men det ser jeg jo sannelig de andre barna også gjør så tror de bare ikke vil gi barnet en sjanse engang. Anonymous poster hash: 035e6...fe9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Ehh.. du spør selvfølgelig. Det er din jobb som forelder. Anonymous poster hash: d8108...9a6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Ehh.. du spør selvfølgelig. Det er din jobb som forelder. Anonymous poster hash: d8108...9a6 Ja, mitt ansvar, men hvordan spør man om sånt? Kaller inn til møte? Eller bare nevner det til pedleder "i forbifarten"? Anonymous poster hash: 035e6...fe9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 De har med barna på matlaging ofte, ca 1 gang pr uke, og da tar de bilder osv som vi foreldre får se. Dette er alder 0-3 år. Det står alltid på ukeplanen hva de skal gjøre og hvem som gjør hva, og hvem som skal være med og lage mat den og den uken. Og mitt barn får ALDRI være med! De gir barnet ikke en sjans engang! De jevnaldrende har vært med opptil flere ganger, men de utestenger mitt barn. Hvordan skal jeg ta tak i det, da? Her hjemme hjelpes det til med alt mulig, elsker å vaske og kaste søppel og hjelpe til med alt sånt. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Kan du ikke bare spørre om de glemt av ditt barn da, kanskje du får en fornuftig forklaring Anonymous poster hash: fa9f9...1f0 Glemt hver uke i 1 år? De sier barnet er en håndfull. Dvs han sitter ikke og leker med biler rolig på gulvet hele dagen, men liker å være aktiv. Men det ser jeg jo sannelig de andre barna også gjør så tror de bare ikke vil gi barnet en sjanse engang. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Men i alle dager, har du sett på det i ett år uten å spørre? Anonymous poster hash: fa9f9...1f0
Surogvanskelig Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Ehh.. du spør selvfølgelig. Det er din jobb som forelder. Anonymous poster hash: d8108...9a6 Ja, mitt ansvar, men hvordan spør man om sånt? Kaller inn til møte? Eller bare nevner det til pedleder "i forbifarten"? Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Spør først. Evt tar det opp på foreldresamtale hvis det er snart
Brennheite Badeand Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Du setter ned foten og krever at barnet ditt får være med og prøve seg. At barnehagen sier at barnet ditt er "en håndfull" nekter jeg nesten å tro på. Ved ikke å stille opp for barnet ditt og stille krav svikter du like mye som barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 De har med barna på matlaging ofte, ca 1 gang pr uke, og da tar de bilder osv som vi foreldre får se. Dette er alder 0-3 år. Det står alltid på ukeplanen hva de skal gjøre og hvem som gjør hva, og hvem som skal være med og lage mat den og den uken. Og mitt barn får ALDRI være med! De gir barnet ikke en sjans engang! De jevnaldrende har vært med opptil flere ganger, men de utestenger mitt barn. Hvordan skal jeg ta tak i det, da? Her hjemme hjelpes det til med alt mulig, elsker å vaske og kaste søppel og hjelpe til med alt sånt. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Kan du ikke bare spørre om de glemt av ditt barn da, kanskje du får en fornuftig forklaring Anonymous poster hash: fa9f9...1f0 Glemt hver uke i 1 år? De sier barnet er en håndfull. Dvs han sitter ikke og leker med biler rolig på gulvet hele dagen, men liker å være aktiv. Men det ser jeg jo sannelig de andre barna også gjør så tror de bare ikke vil gi barnet en sjanse engang. Anonymous poster hash: 035e6...fe9 Men i alle dager, har du sett på det i ett år uten å spørre? Anonymous poster hash: fa9f9...1f0 Ser jeg kanskje ikke leste ordentlig før jeg svarte. Har de sagt at han ikke får være med fordi han er en håndfull? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: fa9f9...1f0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #10 Skrevet 5. november 2015 Å si at han ikke får være med fordi han er en håndfull er tull! Barnehagen skal ikke ekskludere barn på denne måten. Jeg hadde et lignende problem med avdelingen til min sønn. Jeg følte at han aldri fikk være med på det gøye som skjedde, de sa at han hadde sovet når de hold på med det. Selv etter at han sluttet med å sove på dagtid, så innsisterte de på at han måtte sove/hvile i vogn 1 time for dagen og det var når de hold på med gøye ting. Fikk ikke se julenissen som kom på besøk i fjor engang. Lang historie kort: mitt barn har byttet avdelig og blitt et helt annet barn. Han har blomstret opp. Gode ansatte på ny avdelig som er flinke til å inkludere alle, selv dem som sliter litt. Jeg aner ikke hvor mange samtaler/møter jeg hadde med barnehagen under denne perioden, det ble en del. Jeg nektet å godta at de skulle stue vekk sønnen min på denne måten. Anonymous poster hash: 02d77...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå