Gjest NattIsa Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Jeg var på min første date etter det ble slutt med BF i går. BF dater også, vi er gode venner og oppfordrer hverandre til å treffe folk. Daten min var veldig bra...syntes kanskje han stilte litt lite spm om meg, men folk blir jo kjent på forskjellige mpter. Jeg likte han iaf veldig godt, har så langt en god magefølelse. Jeg fortalte han før vi møttes at jeg har en 2mnd gammel gutt, da sa han: Oh okey. BF og jeg bor sammen fortsatt, men jeg ser etter leilighet. Jeg fortalte han også dette og da sa han at han var glad for at jeg fortalte der og sa videre at det ikke er en deal braker.... Alt virket egentlig helt greit for han og det er jo bra. Men jeg merker at jeg er så urolig og nervøs. Jeg er uute etter et forhold, så blir jeg usikker på om han er det samme, men føler det blir så dumt å stille det spm. Er liksom så redd for å kaste bort tid. Jeg er nok også en litt skeptisk person (irrasjonelt som oftest) og tenker at dette med at jeg hadde barn og fortsatt bor med bf var overaskende ok for han....er det fordi han egentlig ikke er ute etter et forhold uansett så han bryr seg ikke... Jeg vet at dette er veldig dumt av meg å tenke. Jeg burde bare slappe av, å la ting gå av seg selv...men det bare føles så uvant, nå har jeg en unge å ta hensyn til også. Ja veit ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje høre litt hvprdan det var for dere å begynne å date med barn. Kanskje spedielt interessant for meg å høre om de som hadde små barn. Min er 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Var dette første date? Hvis er tilfelle så går du alt for fort fram... Anonymous poster hash: efd0c...f57
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Du har akkurat fått barn, bor enda med barnefaren og har fokus på dating? Få deg sted å bo og konsentrer seg om ditt nyfødte barn. Dating bør ikke være noe å tenke på veldig lenge. Anonymous poster hash: f010c...c88
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Hjelpes ....jeg hadde i allefall skygga banen om en mann fortalte meg han var singel , men bodde med eksen og deres felles barn på 2 mnd 😱 hvorfor i all verden har du fokus på ett nytt forhold fremfor babyen din som er nyfødt ? Anonymous poster hash: ba535...a7a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Hæææ? Hva stresser du etter? 2 mnd etter at barnet er født så må du ut å date?? Ro ned og bruk tida på ungen din! Anonymous poster hash: 7db6c...be5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Helt seriøst. Konsentrer deg heller om babyen din enn dating. Hvorfor så jævlig hastverk?? Anonymous poster hash: 523c3...540
Brennheite Badeand Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Når det passer for deg å begynne å date igjen er opp til deg, men hvorfor er du "redd for å kaste bort tid"? Jeg kan love deg med sikkerhet at å prøve å pushe på et forhold med en ny mann når du fortsatt deler postkasse med eksen og har en liten baby er dømt til å mislykkes. Prøv å snu tankene litt - hadde det ikke vært deilig å være litt alene når du får flyttet ut? Det virker som om du er redd for å være single?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #8 Skrevet 5. november 2015 Ai ai ai... Kjære HI, her detter du helt ut av den firkanta boksen og da får du tyn, håper du visste at disse damene har klør, lange klør, før du postet innlegget ditt. Snart kommer det en kommentar på at du driver med trolling, tro meg! Om du gjør eller ei, er likegyldig for meg, for om dette er trolling er jeg sikker på andre er i lignende situasjoner. Date så mye du vil, treff nye mennesker. Jeg er sikker på du klarer å ta kjempegodt vare på babyen din, selv om du går ut et par timer, hvordan kan noen ikke tro det? Hvem har sagt at det er sunt å sitte inne 24/7. Jeg beundrer deg kanskje mest for å i det hele tatt har energi til dette, og at du orker i denne perioden. Jeg satt inne i flere mnd med hullete joggebukse, genseren på vranga og gulp på skulderen. Anonymous poster hash: 40057...7fb
*Nøtta* Skrevet 5. november 2015 #9 Skrevet 5. november 2015 Kjære deg, en kjærest er ikke alt. En kjærest definerer ikke hvor flink du er, hvor god du er som person, hvor mye verdt du er for andre. Det du må gjøre nå er å finne ditt eget sted å bo. Flytte dit sammen med babyen din og finne roen sammen med den. Nå er det først og fremst den jobben du gjør som mamma som vil definere hvordan folk tenker på deg. Ikke hvorvidt du er i et forhold eller ei. Faktisk- så vil folk tenke mindre bra om deg om du starter et nytt forhold med en ny mann nå som babyen er så liten og bruddet med barnefaren så ferst. Tenk litt på det. Lykke til med din nye tilværesle. Jeg lover deg at du vil få det myyyye bedre med både deg selv og alle rundt deg om du nå finner roen som mamma først og fremst og skyver datingen litt foran deg. Babyen din vil i alle fall ha det best med en mamma som ikke stresser med hvorvidt "han liker meg eller bare er ute etter sex" og er 100% tilstede i livet dens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå