Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Leste et sted at tallet enslige mindreårige asylsøkere var over 200% høyere hittil iår enn hele 2014. Noen som jobber innen barnevern eller andre etater som vet hvilke problemstillinger dette kan medføre? Jeg tenker ikke på for oss nordmenn(ser utallige debatter om "stakkars" oss), men jeg tenker altså på de mindreårige. Vet at UDI har ansvaret for dem mellom 15-18 og at oppfølgingen der allerede er dårlig. Ble bare sittende å tenke etter jeg leste om den enorme økningen så om noen har noen betraktninger å dele blir jeg takknemlig:) Anonymous poster hash: 7c37b...d02
Gjest Antarctica Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Leste et sted at tallet enslige mindreårige asylsøkere var over 200% høyere hittil iår enn hele 2014. Noen som jobber innen barnevern eller andre etater som vet hvilke problemstillinger dette kan medføre? Jeg tenker ikke på for oss nordmenn(ser utallige debatter om "stakkars" oss), men jeg tenker altså på de mindreårige. Vet at UDI har ansvaret for dem mellom 15-18 og at oppfølgingen der allerede er dårlig. Ble bare sittende å tenke etter jeg leste om den enorme økningen så om noen har noen betraktninger å dele blir jeg takknemlig:) Anonymous poster hash: 7c37b...d02 Det søkes i alle fall etter fosterhjem over hele landet. Noen kan komme til å trives godt på institusjoner for ungdom, men mange trenger nok et hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå